    From: G Nowak <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Regenersis
    Date: Mon, 10 Jun 2013 08:56:25 +0100

    > ale ci się żarty trzymają
    > https://www.facebook.com/Uwaga.na.serwis.Regenersis
    > http://pokazywarka.pl/regenersis/
    > http://forum.cdrinfo.pl/f113/regenersis-warszawa-i-n
    ieuczciwe-praktyki-regenersis-oszukuje-klientow-8982
    3/
    > http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=66156
    > i setki innych

    A czy to nie jest tak, ze w PL to dystrybutor placi za naprawe
    gwarancyjna (kiedys tak bylo - zeby wyslac tel do serwisu potrzebna byla
    faktura potwierdzajca zakup na terenie kraju), albo jest to
    zorganizowane diametralnie inaczej niz na calym swiecie? Przeciez ktos
    zleca temu serwisowi unikanie wykonania uslugi, za ktora mialby zaplacone.

    --
    Pozdr