    From: K <...@...c>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Regenersis
    Date: Mon, 10 Jun 2013 14:23:48 +0200

    W dniu 09-06-2013 22:53, Krzysztof 45 pisze:
    > Przerabialiście naprawę telefonu na gwarancji w Regenersis?
    > Poczytałem o nich trochę i się zmartwiłem jak temat załatwiają.
    > A z salonu Pleya dowiedziałem się że mój uszkodzony na gwarancji HTC do
    > nich poszedł.

    nie wiem czy oni serwisuja tez SE (t-mobile), ale matce ostatnio
    zwariowal wyswietlacz w starym SE (rozsuwanym). oddala na gwarancji,
    naprawili wyswietlacz, ale cos zjebali z klawiszami i samym mechanizmem
    suwaka. oddala jeszcze raz i dostala kare (chyba za zawracanie dupy) w
    postaci anulowania gwarancji z powodu zalania. jak jestes mocno ciekawy
    to sie moge dowiedziec czy to byl regeneris czy jakies inne scierwo.