    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Rejestracja domeny
    Date: Thu, 10 Jun 2010 21:27:15 +0200

    W dniu 2010-06-10 13:18, Jarek pisze:
    > Dnia Thu, 10 Jun 2010 05:57:08 +0200, Borneq napisał(a):
    >
    > Po pierwsze skonfiguruj czytnik aby łamał wiersze w okolicy 70-75 znaków.

    A po co? Czy w XXI wieku czytniki nie potrafią sobie łamać przy
    czytaniu? Tak jest przecie rozsądniej, żeby każdy sobie połamał tam,
    gdzie mu się kończy ekran, a nie tam, gdzie sobie wymyślił nadawca.
    Zwłaszcza, że w plain-text nie wiadomo jakie parametry czcionek są u
    wyświetlającego.

    > Musisz skorzystać z usług firmy rejestrującej.

    Niekoniecznie. Zależy gdzie i jaką chce wykorzystywać

    Tak. Jak i wszystkiego, co jest głębiej, więc również

    rozowa.kaczka.w.paski.domena.com

    Co więcej, możesz sobie dalej sprzedawać prawo do wykorzystywania innym.

    > Tak.

    Dlatego np. gmail.pl to zupełnie coś innego niż gmail.com

    > Daj sobie spokój z tą firmą, ludzie wystarczająco mają z nią problemów:
    > http://forum.magazynyinternetowe.pl/index.php?showto
    pic=2362
    > http://groups.google.com/group/klienci-domenypl?hl=p

    Ja polecam home.pl.