  • Data: 2016-06-27 08:01:34
    Temat: Re: Rejestracja kart pre paid.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Liwiusz" nkoois$lqu$...@n...news.atman.pl

    > Matkę -- z wysyłką papierowych skanów DO.
    > Swoją pierwszą SIMkę być może zarejestrowałem z wysyłką
    > papierowych skanów DO, ale ostatnie rejestrowałem bez
    > papierowych skanów DO.

    Ja rejestrowałem po prostu wpisując dane po zalogowaniu się do klubu.
    Nawet można potem dowolnie i na chwilę zmieniać te dane (jeśli pod danym
    loginem jest kilka numerów i chcemy jeden przenieść z konkretnymi danymi).

    > Z ludźmi z CMOK można rozmawiać -- netem i telefonicznie.

    No tak, ale jeśli ta ustawowa rejestracja ma wyglądać tak, że sobie coś
    mailem napiszemy lub pogadamy ze cmokiem, to tak jakby rejestracji nie
    było. I chyba dobrze.

    --
    Liwiusz