  • Data: 2016-06-28 13:51:14
    Temat: Re: Rejestracja kart pre paid.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:nkti7c$242$...@n...news.atman.pl...

    >Zdarzają się takie oferty (gdzie po uwzględnieniu wartości telefonu
    >okazuje się, że abonament za nolimit wychodzi 10zł/miesiąc), ale
    >większość z tego, co się sprzedaje, to nawet z odjęciem rat za
    >telefon wychodzi drożej. O tym, że przez 2 lata się siedzi w
    >prehistorycznej już po roku taryfie nie wspomnę.

    Czasy sie troche zmienily - myslisz, ze za rok bedzie "no limit" za
    15zl/mc w prepaid ?
    Byc moze, ale troche watpie, wiec tak znow duzo sie na tym "uwiazaniu
    w abonamencie nie straci.

    IMO - duzo zalezy obecnie od tego, ile sie netu w telefonie naprawde
    potrzebuje.
    Troche od tego, ile sie dzwoni na stacjonarne.
    Abonament z telefonem drogi obecnie, ale teraz oferuja
    "wszystkomajace".
    Na podobna oferte w prepaid, czy abo bez telefonu, trzeba troche opcji
    uskladac i doplacic.

    Ale czy pelna oferta aby na pewno potrzebna ?

    Dodaj do tego np nju, gdzie masz abonament bez dwuletniej umowy,
    mozesz zawsze rozwiazac
    (ale tez bez telefonu).

    J.