  • Data: 2013-02-21 19:48:49
    Temat: Re: Rejestrator Prestigio 520 - może ktoś ma?
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje> szukaj wiadomości tego autora

    In article <s...@n...istnieje>
    Jacek Politowski <s...@n...istnieje> wrote:

    > Google coś przeindeksowało od wczoraj, bo dziś już znalazłem fotki, o
    > jakie mi chodziło.
    >
    > http://www.metroman.hu/product/prestigio-roadrunner-
    520-full-hd-auto-menetrogzito-kamera

    Postanowiłem przetestować osobiście.

    Poza standardowym "rolling shutter" na razie zdaje się zachowywać
    zgodnie z wyobrażeniami. Jakość ani rewelacyjna ani tragiczna.
    Automatyka na razie działa.

    Natomiast uchwyt to kompletna porażka. Ruchomy w trzech płaszczyznach,
    z czego w jednej (obrót) nie jest blokowany... Przy byle dotknięciu
    kabla zasilającego zmienia się ustawienie kamery względem samochodu.
    Genialne! ;->

    Albo będę kombinował z "kropelką" albo wymyślę jakieś inne rozwiązanie
    (choćby i zwrot)... Muszę sprawdzić też, czy mocowanie jest
    kompatybilne z GoPro (czyt. pożyczyć od kogoś ;-)), choć obawiam się,
    że różnią się rozmiarami.

    --
    Jacek Politowski