  • Data: 2020-10-29 17:04:57
    Temat: Re: Retuszowanie starego zdjęcia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    >No bez żartów. Niektóre rzeczy są denerwujące, ale rysowanie
    >prostokąta?

    Tym bardziej denerwowalo :-)

    >Może chciałeś mieć ten prostokąt w .svg? To wtedy nie GIMP, tylko
    >vi albo inny emacs.

    >Eight Megabytes And Constantly Swapping - odpal teraz coś na maszynie

    Nie bylo to Eighty ?

    >z 8 MB RAM :-)

    Dzis to mi 8GB za malo :-(

    >Pamiętam że był taki moment, że nie wiedziałem jak działa (wtedy
    >nowe)
    >przyklejanie toolkitów. No ale to nieco inna sprawa.

    Moze nieco inna, ale odpalam GIMPa, szukam narzedzia "prostokat" ...
    nie ma. Linia ... nie ma.

    Nie ma, czy nie wiem ?

    Pencil ... jest, ale nie rysuje. No i zgaduj czemu nie rysuje.
    Moze warstwy jakies musze ustawic ?

    A moze rysuje, ale biale na bialym ?

    No i nie wiem, jak obslugiwac. A kiedys wiedzialem :-(

    J.

    --
    Krzysztof Hałasa