    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rondo w lewo
    Date: Sun, 30 Apr 2017 19:25:16 +0200

    W dniu 30.04.2017 o 19:19, Uncle Pete pisze:

    > Zgadza się, sam w nieznanym miejscu parę razy niemal nie wjechałem pod
    > prąd. Ale nie widzę związku z tym, że miałem włączony lewy kierunkowskaz ;)

    No bez kierunku nie wypada skręcać;)

    A tak na poważnie - jak sam zauważyłeś, problem z tych mało znaczących.

    Więc rozwiązanie jest jasne - jak chcą to niech sobie mrugają, tylko od
    innych się niech odwalą. Dwa sądy się już wypowiedziały, więc pora
    połozyć uszy po sobie (albo znaleźć inne wyroki). Temat zamknięty -
    prawo nie wymaga migania w lewo przed rondem (co nie znaczy, że nie
    nalezy czasem na "rondzie migać", ale nie ze względu, że to rondo)

    Shrek