  • Data: 2018-01-22 20:57:40
    Temat: Re: Rośnie liczba wypadków!
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 21 Jan 2018 08:24:04 -0800 (PST), p...@g...com
    napisał(a):

    > w 2017 r. wydarzyło się na szczecińskich ulicach więcej wypadków niż rok wcześniej.
    Więcej też było poszkodowanych.

    > Hint "szczecińskich"

    No ja o tym piszę przecież, że zawsze można znaleźć wycinek rzeczywistości
    (miasto czy wojwództwo) w którym wartość podlegająca losowym wahaniom
    wzrośnie.

    Za rok ten sam dziennikarz pewnie napisze że wzrosła, może nie w
    Szczecinie, a np. w Koszalinie.

    Żeby mieć sensowny wynik w skali miasta to raczej trzeba by porównać sumę
    wypadków w latach np. 2012-2017 i 2007-2012. Wtedy byłoby coś widać.