    Subject: Re: Rowerzysci na drogach cd
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5b1f9662$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    <pfojkb$dad$1@news.mixmin.net> <pfoksv$jld$1@node2.news.atman.pl>
    <pfom21$gqe$1@news.mixmin.net> <pfom7a$kjh$2@node2.news.atman.pl>
    <pfon42$ig4$1@news.mixmin.net> <pfonae$lp8$1@node2.news.atman.pl>
    <pfonoj$jk3$1@news.mixmin.net> <pfopjg$o8h$1@node2.news.atman.pl>
    <pfoqh6$nlm$1@news.mixmin.net> <pfoql9$pc9$1@node2.news.atman.pl>
    <pfosm8$qqe$1@news.mixmin.net>
    <5b1ffc75$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
    <pfqkh6$is0$1@news.mixmin.net>
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Date: Wed, 13 Jun 2018 10:52:03 +0200

    W dniu 2018-06-13 o 10:25, Malkoit pisze:
    > Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tam jest znak "ustąp pierwszeństwa", ale dla drogi rowerowej
    > nie ma skrzyżowania w tym miejscu, więc rowerzystę znak nie obowiązuje.
    > Gdyby droga rowerowa krzyzowała się z inna drogą
    > to ten znak obowiązywałby rowerzystę.

    Ty twierdzisz, że tam jest kilka dróg. A na tych drogach jest jeszcze
    trochę znaków. Wobec tego napisz wreszcie, które znaki i stojące przy
    których z tych dróg obowiązują rowerzystów na drodze dla rowerów.

    Czyżbyś nie rozumiał mojego pytania, za trudne?
    No tak, widać że nie ogarniasz jednej drogi o kilku jezdniach. Dobra,
    postaram się o coś łatwiejszego.
    Tutaj masz z całą pewnością jedną drogę:
    https://goo.gl/maps/9Peg5L1jDh42
    W części centralnej widzimy znak "zakaz wjazdu w ulicę jednokierunkową".
    Do której części drogi dla rowerów się odnosi? No bo przecież rowerzysta
    ma się stosować do znaków umieszczonych w pasie drogi, a nie przy drodze
    dla rowerów, prawda?
    Skoro, "geniuszu", wszystkie znaki na drodze obowiązują wszystkich
    użytkowników drogi, to wyjaśnij jakie wykroczenie popełnia samochód
    zawracający obok tego znaku. A może jednak wolno mu jechać mimo zakazu
    wjazdu, bo jedzie od drugiej strony? Może jednak znaki obowiązują tylko
    na jezdni, przy której są ustawione, może jednak znaki nie odnoszą się
    do całej drogi?
    No jak, istnieje taka możliwość?

    --
    Akarm