  • 11. Data: 2010-01-18 20:03:39
    Temat: Re: [SPAM] Rozstalem sie z Deauvilka... kupie Transalp'a.
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    AZ wrote:
    MacBook przy takim kompie jest biedniutki...
    > 2 x mniej RAM-u, 2 x mniej USB, 2 x mniejszy dysk, brak czytnika pamieci,
    > ze o karcie graficznej nie wspomne.

    Ale ma za to firewire i swieci mu sie jablko na obudowie :)
    A tak na serio, poprzednio mialem mialem notrebooka Acera . Moj macBook
    na glowe bije acera jesli chodzi o czas dzialania na baterii. A jesli
    chodzi o stacjonarnego iMaca to jest on bzeszelestny no i bezkablowy :)
    ) w porownaniu z kazdym PC'em.

    No i Magic Mouse :)

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 12. Data: 2010-01-18 20:51:08
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "Glub"
    Wiesz, mi bardzo podpasowal.
    iPhone bez internetu i aplikacji jest niczym. A własnie do Ciebie teraz
    > pisze z Autobusu 169 odjezdzajacym z pod dw wschodniego.

    No slyszalem ze nawet te najnowsze modele umieja wyslac SMS'a i dzialaja na
    baterii dluzej niz 5 h - jak na amerykanski sprzet to sukces.
    Ale za "jabluszkowe poczucie niezaleznosci" trza placic...tak jak za, HD i
    wiatr we wlosach etc.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

    P.S. Kolesiowi niedawno poszlo w kosmos 300 GB muzy - zrippowanej,
    poukladanej, skatalogowanej.
    ale zacisnal zeby i nadal chwali maca - inaczej nie wypada.

  • 13. Data: 2010-01-18 21:12:22
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Laphroaig pisze:

    > No i Magic Mouse :)

    Odczep się od mojej myszki !

    --
    Pozdrawiam - Magic, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 14. Data: 2010-01-18 21:21:15
    Temat: Re: Rozstalem sie z Deauvilka... kupie Transalp'a.
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    On 18 Sty, 18:19, "maciek" <m...@g...com> wrote:
    > LukeB, scyzoryk pewnie m wi o sprzecie Grajana88 - zacny jest, i w rzadko
    > spotykanym malowaniu. A jak wolisz jednak starszy rocznikowo, to wal do
    > Franza albo Tomkav4 z Okuniewa. Z pewno ci co znajd .
    > Pozdrawiam i aby do wiosny!

    Hej, odn Trampka Grajana88 - niestety - 17k nie wycisne teraz, nie da
    rady... zreszta, gdybym mial, to pewnie wzial bym juz jakas Afryke i
    to wlasnie zapewne od Franz'a, bo widze ze cos akurat ma w tej cenie.
    Ale co zrobic, z pustego i Salomon nie naleje a nie chce sie zadluzac.
    No i fajnie byloby miec jeszcze za co jezdzic po kupnie tego moto ;-).
    Dzieki za podpowiedz z Tomkiem i Franz'em, pogadam z obydwoma Panami,
    pewnie cos z tego wyjdzie.

    Pozdro,
    L.
    --
    Lukasz B
    tymczasowo bezdryndowiec, WAW

  • 15. Data: 2010-01-19 12:53:25
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > LukeB, scyzoryk pewnie mówi o sprzecie Grajana88

    dokładnie tak

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 16. Data: 2010-01-19 15:01:02
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Glub" napisał w wiadomości

    > A kwestia ceny jest bezedurą.

    Jak się cieszę, że Cię spotkałem, zaginiony wujku!
    Kupisz mi jakiś drobny prezencik?

    A serio - zazdroszczę poziomu zamożności, który pozwala tak powiedzieć
    z czystym sumieniem.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 17. Data: 2010-01-20 08:15:15
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Jasio" <b...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Glub" napisał w wiadomości

    > Jak się cieszę, że Cię spotkałem, zaginiony wujku!
    > Kupisz mi jakiś drobny prezencik?

    A zasluzyles?

    > A serio - zazdroszczę poziomu zamożności, który pozwala tak powiedzieć
    >
    > z czystym sumieniem.

    Nie.. To nie zamożność tylko biednego nie stać na tanie rzeczy.

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 18. Data: 2010-01-20 22:30:39
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    LukeB pisze:

    > Jestem w pracy adminem sieci na Windows

    To odpierdol mi w garazu taka siec, moze byc na Windows, zebym po IP
    mogl wzywac klucze i srubokrety, tak bez lazenia tam i spowrotem. I zeby
    od razu wiedzialy czy potrzebuje klucz 15/32 czy 1/2. OK ?
    A z tymi Waszymi komputrami to wynocha na listy dla komputerozbokow. No
    chyba ze macie cos do powiedzenia w temacie osieciowanych BMW albo
    tuningu skomputeryzowanych wtryskow w moto. Wtedy to tak, jak najbardziej.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 19. Data: 2010-01-20 23:35:12
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    On 20 Sty, 23:30, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > To odpierdol mi w garazu taka siec, moze byc na Windows

    ...aaale czytaj cale wypowiedzi a nie przypierdalaj sie do fragmentow
    wyrwanych z kontekstu, ok?

  • 20. Data: 2010-01-21 07:41:44
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    LukeB pisze:

    > ...aaale czytaj cale wypowiedzi a nie przypierdalaj sie do fragmentow
    > wyrwanych z kontekstu, ok?

    Ale pisales cos o motocyklach ? Bo jak nie to na drzewo.

    > tymczasowo bezdryndowiec

    Ale za to masz komputra ! Ristekpa