    From: "dikoj" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Rynek wtórny motocykli z małymi silnikami
    Date: Wed, 15 Apr 2009 09:43:17 +0200

    "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> wrote in message
    news:gs1ssj$o6g$1@news.onet.pl...

    > Jestem właśnie na kursie na prawko. Samochodowe mam prawie 20 lat, na
    > motorze - przejechałem pierwsze dwie godziny po mieście. Jeżdżę yamahą ybr
    > 125 - ma 10 KM. Myślę o kupnie czegoś 250 - 500 ccm, ale kompletnie nie ma
    > wyboru w cenie ok 10 tys zł. Zresztą w żadnej cenie nie ma wyboru w
    > Trójmieście.
    >
    > Korzystając z okazji - podzielę się spostrzeżeniami nowicjusza: jest miło,
    > ale tylko dlatego, że jeżdżę od lat samochodem. Nie wyobrażam sobie kursu
    > "A" w sytuacji, gdy nie miałbym doświadczenia. Jestem przerażony tym, że
> [...]

    Podpisuję się obiema ręcami! Samochodem jeżdżę od 8 lat. Zrobiłem kat. A. Na
    początek kupiłem Hondę CBR125R. Inni "motocykliści" pukali się w czoło i
    śmiali, bo wg nich "bez litra nie ma zabawy". Za to wszyscy instruktorzy z
    mojej szkoły moto wyrazili wielki szacunek do mojej decyzji. Za 2 - 3 sezony
    chcę przesiąść się na 250ccm, może wyżej. Jeśli chodzi o ćwiartki, to mam
    nadzieję, że cena Kawasaki Ninja 250 spadnie lub będą już jakieś używki.
    500ccm nie ma problemu z kupnem poniżej 10tyś. GS 500 w dobrym stanie można
    mieć grubo poniżej tej ceny.

    Niestety w Polsce jest bardzo mała świadomość dwóch kółek. I to ze strony
    kierowców kat. A jak i kat. B. Uważam, że proponowana nowelizacja ustawy o
    PJ kat. A (ograniczenia mocy do wieku, karta motorowerowa, quady) to bardzo
    dobry pomysł. Tyle, że wszystko jakoś ucichło.

    dikoj