  • 21. Data: 2010-12-27 22:23:21
    Temat: Re: SKRÓTY
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-12-27 22:56, NESSO pisze:

    > wiec jak tłumaczyc te DL ?

    jako Daj se Luz

    > można jakos czy nie ?

    tak samo jak R1. Umiesz ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 22. Data: 2010-12-27 22:36:01
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Kuczu pisze:

    > Ciota Bike 650

    troche nieudolne ale ok, sprzedaję

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 23. Data: 2010-12-28 11:06:31
    Od: Glub <g...@g...com>

    Kuczu <q...@g...com> wrote:
    > W dniu 2010-12-27 22:56, NESSO pisze:

    > jako Daj se Luz

    > tak samo jak R1. Umiesz ?

    Rydwan Pierwszy:D

    --
    Glub

  • 24. Data: 2010-12-28 12:48:46
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości grup
    > np. MotoGuzzi 4V to są cztery zawory...
    >
    > w sumie w obu cylindrach ;)

    To w sumie oznaczenie takie jak w autach, np:

    V6 24V. Najpierw litera to oznaczenie ukladu silnika (widlasty, w ksztalcie
    litery "V"), potem ilosc cylindrow (6 sztuk), a potem ilosc zaworow (w tym
    przypadku w sumie 24) i oznaczenie "v" mowiace, ze to o zaworach bylo.
    Wszystko jasne;)

    Ale prawda: np. na bandziorze napisane jest troszeczke dla laika bardziej
    zrozumiale;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 25. Data: 2010-12-28 17:15:13
    Temat: Re: SKROTY
    Od: janku <j...@g...pl>

    > Znalazlem w sieci

    naprawde ? a gdzie znalazles ? cos tam bylo wiecej napisane ?
    ten watek jest tak zabawny, ze az poszperalem i wychodzi, ze
    to jest dokladnie zestawienie oznaczen wyposazenia starych Volvo :)
    tu np.: http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_200_series ,
    mniej wiecej w srodku, "Trim levels"

    rotfl :))))

    ide do garazu posiedziec sobie na moim Zajebistym Rumaku kreska Siedem

    --
    pozdr
    janku

  • 26. Data: 2010-12-29 08:44:57
    Od: "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" <yaroosh@SPAM_FUJgazeta.pl>

    W dniu 27.12.2010 22:56, Arni pisze:

    > Ciekawe jakie jest rozwinięcie CB650.
    > Bo XL to wiadomo - eXtra Large :)

    A co ja mam powiedzieć jak ja mam jeszcze X, no i E - CBX 650 E, że o
    najthołku to nawet nie wspomnę ;-)

    --
    Jarek

  • 27. Data: 2010-12-29 20:35:59
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości:
    > Wyjasnijmy sobie jedno. Wymysliles sobie z d... temat.

    Wydaje mi sie, ze skrot "d..." tez mu musisz wyjasnic, bo sam raczej nie
    zakuma ;-)

    --
    Pozdr.
    magnes