  • 21. Data: 2017-02-28 15:22:27
    Temat: Re: SPQMCDU
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup

    >Skorzystać z programu, który nie ma durnie wymuszonego i
    >niewyłączalnego (z tego powodu właśnie wywaliłem claws mail) limitu
    >ilości wiadomości,

    Mozna, ale ja nie chce sciagac 12 mln naglowkow, zeby sie dostac do
    tysiaca :-)

    >Naturalną kolejnością jest od najstarszych, to my wymuszamy
    >nienaturalną kolejność odwrotną.

    A potem narzekasz, ze ktos odpowiedzial na watek sprzed 20 lat :-)

    To sa newsy, tu naturalne jest od najmlodszych :-)

    J.

  • 22. Data: 2017-02-28 15:39:49
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Mozna, ale ja nie chce sciagac 12 mln naglowkow, zeby sie dostac do
    > tysiaca :-)

    To przerywasz proces ich ściągania po kilku sekundach.
    Pisałem, że OE tak manewrowałem, ze robiłem nim grupy ponad 8GB?
    M.in. przerywanie ciagnięcia nagłówków, a potem zadanie pobrania treści.
    Prawda, wymaga to pewnej ekwilibrystyki, ale da się zrobić.
    Były grupy, które samych nagłówków tyle miały, że przekraczało to graniczne
    2GB. I tym dawałem radę, choć tu już trzeba było naprawdę robic czary-mary.

    > A potem narzekasz, ze ktos odpowiedzial na watek sprzed 20 lat :-)

    Jak ktoś się zagapił i na datę nie spojrzał...?
    (spoko, mnie się też zdarzyło) :))

    > To sa newsy, tu naturalne jest od najmlodszych :-)

    No, IMHO nie bardzo, ale DGCC. Może to wygodne, ale wolę uniknąć sytuacji,
    jak jakiś ciagniety wątek przypadnie komuś do gustu tak, ze najpierw odpowie
    na młodszą wiadomość, a dopisze się w starszej. Bo się wtedy kaszanka
    (z)robi. Ja tam jednym-dwoma klikami załatwiam sortowanie, klikając w
    znacznik odpowiedniej kolumny, sortowanie wprzód, wstecz, po temacie,
    nadawcy, czasie otrzymania, czasie wysłania, nawet po wielkości i innych
    oznaczeniach. Także włączanie/wyłączanie wątkowania, mozliwości są niezłe -
    pomocne, gdy np. wciągam grupę na nowo (po reinstalacji, lub jak się indeksy
    posypią, itd) i chcę odciąć z pobrania pełnych treści nagłówki
    wcześniejszych wiadomości. Wyłączam wątkowanie, ustawiam się na ostatni swój
    post i wszystkie wcześniejsze lecą w niwecz, włączam wątkowanie i wracam do
    gry, pobierając treści tylko nowych.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 23. Data: 2017-02-28 15:53:40
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak sciagnac pierwsze posty z danej grupy ... bez sciagania ostatnich
    > ?
    >
    > Programy raczej takiej opcji nie maja, telnetem ?

    Niektóre programy mają, ja sprawdzałem telnetem, bo szybciej.

    W suck jest do tego opcja, chyba podaje się ujemną liczbę artykułów do
    ściągnięcia (np. 300 ściągnie 300 najnowszych, -300 ściągnie 300
    najstarszych).

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 24. Data: 2017-02-28 15:55:30
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    HF5BS <h...@...pl> wrote:

    > Naturalną kolejnością jest od najstarszych, to my wymuszamy nienaturalną
    > kolejność odwrotną.

    Czy ja wiem? Jak wchodzisz na nową grupę, to zwykle nie interesują Cię
    pierwsze posty, tylko ostatnie dyskusje.

    > W OE trzeba tylko pilnować, aby plik konkretnej grupy, czy plik
    > folderów, nie przekroczyły połowy objętości, nie jest to trudne, acz
    > wymaga nieco zręczności. Odpowiednio manewrując, robiłem w OE grupy
    > przekraczajace 8GB. Mój pierwszy post na tej grupie napisałem 12 grudnia
    > '97.

    W sumie kto by pomyślał, że tyle to będzie żyło... ja pierwsze posty
    tutaj pisałem w 2000.

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 25. Data: 2017-02-28 20:30:24
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > Czy ja wiem? Jak wchodzisz na nową grupę, to zwykle nie interesują Cię
    > pierwsze posty, tylko ostatnie dyskusje.

    A... nie to miałem na myśli.
    Chodziło mi o to, by na liście pobranych, były w kolejności powstawania,
    i/lub powątkowane (niekoniecznie).
    A najstarsze/najnowsze, to oczywiście, że zwykle nie od zarania grupy. Nawt
    jak wchodzę w coś nowego, to celuję mniej-więcej kwartał wstecz i tyle
    przeglądam, choć jak mam czas, granicę przesuwam - w tym sensie tak,
    najnowsze, ale ułożone wprost chronologicznie(&wątkami).

    > W sumie kto by pomyślał, że tyle to będzie żyło... ja pierwsze posty
    > tutaj pisałem w 2000.

    Ano, ja nie sądziłem, że na grupie wyciągnę "pełnoletniość", a jednak...
    niedługo, to dwie dychy mi stukną. I wszystko pięknie było... aż nadszedł
    rok 2004 i pojawiło się zgniłe jajo, FB znaczy się. I się rypło.
    Piszmy nadal... a grupa nie zemrze. Troli ganiać, gdyby ode mnie zależało,
    netykieta była by obowiązkowa.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 26. Data: 2017-03-01 12:47:09
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    HF5BS <h...@...pl> wrote:

    > A... nie to miałem na myśli.
    > Chodziło mi o to, by na liście pobranych, były w kolejności powstawania,
    > i/lub powątkowane (niekoniecznie).

    No tak, kolejność sortowania to osobny problem.

> [...]
    > rok 2004 i pojawiło się zgniłe jajo, FB znaczy się. I się rypło.
    > Piszmy nadal... a grupa nie zemrze. Troli ganiać, gdyby ode mnie zależało,

    Ja założyłem konto na FB dłuuugo po 2004 roku. Chyba jakoś w 2011.

    Swoją drogą, jak już przy dawnych czasach jesteśmy - pamiętasz ten mój
    uszkodzony dysk 4 GB? Masz go jeszcze? :) Ciekawe czy dałoby się coś
    jeszcze z niego odzyskać...

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 27. Data: 2017-03-02 05:32:36
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > No tak, kolejność sortowania to osobny problem.

    Stąd też dobrze mieć to jako opcję, do przełaczenia sobie zależnie od
    potrzeb - sam mam różnie, że raz pojechać po kolei jak nadeszło, a innym
    razem "ciocia przysłała pozdrowienia właśnie" i wtedy przegrzebywać się
    przez ostatnie ileś-tam było by mało rozrywkowe.

    > Ja założyłem konto na FB dłuuugo po 2004 roku. Chyba jakoś w 2011.

    Myślałem nad tym kiedyś, ale jak zobaczyłem, w którym kierunku to podąża, to
    powiedziałem sobie "nigdy w życiu", chyba, że więcej będzie ZA niż (nadal
    wiele) PRZECIW.

    > Swoją drogą, jak już przy dawnych czasach jesteśmy - pamiętasz ten mój
    > uszkodzony dysk 4 GB? Masz go jeszcze? :) Ciekawe czy dałoby się coś

    Musiałbym przegrzebać szafę...

    > jeszcze z niego odzyskać...

    Nie przypuszczam... ZTCP, zaliczył "uziemienie" i "trochę" mu tam
    po-się-kićkało. Coś b.mętnie mi majaczy, że jakiś odzysk się zrobił i chyba
    go "wypłytkowałem", ale co się z nim stało... czas zatarł wspomnienia. Nic
    ponadto nie doszło.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 28. Data: 2017-03-02 13:07:30
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    HF5BS <h...@...pl> wrote:

    > Myślałem nad tym kiedyś, ale jak zobaczyłem, w którym kierunku to podąża, to
    > powiedziałem sobie "nigdy w życiu", chyba, że więcej będzie ZA niż (nadal
    > wiele) PRZECIW.

    Podąża w złym, ale ciężko jest być samotną wyspą. Większość ludzi jednak
    jest na fb.

    > Musiałbym przegrzebać szafę...

    Przegrzeb, jak możesz, chętnie bym go odzyskał i spróbował coś z nim
    podziałać :)

> [...]
    > go "wypłytkowałem", ale co się z nim stało... czas zatarł wspomnienia. Nic

    Tak, były płytki, futszaK wrzucił mi je na jakiegoś FTP-a, ale zanim
    zdążyłem ściągnąć, właściciele wyłączyli tego FTP-a i chyba przepadło...

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 29. Data: 2017-03-02 13:16:42
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam Wysocki napisał:

    > Podąża w złym, ale ciężko jest być samotną wyspą. Większość ludzi
    > jednak jest na fb.

    Ludzi jest ponad siedem miliardów, a kont na fejsbuku trochę więcej
    niż półtora miliarda. Więc zaledwie co czwarty może być na. To jednak
    nie jest większość.

    --
    Jarek

  • 30. Data: 2017-03-02 14:42:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    l...
    Pan Adam Wysocki napisał:

    >Ludzi jest ponad siedem miliardów, a kont na fejsbuku trochę więcej
    >niż półtora miliarda. Więc zaledwie co czwarty może być na. To jednak
    >nie jest większość.

    Odliczajac grupy wiekowe, Murzynow w Afryce, co to maja internet tylko
    przez autobus, to penetracja jest znakomita.

    O ile prawdziwa - sam mam 3 konta na FB, z ktorych uzywam zero :-)

    J.