eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PLRe: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
  • Data: 2012-08-17 13:55:56
    Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
    Od: Michal <u...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-08-17 13:24, Przemysław Ryk pisze:

    > OK - my fault, dzięki za sprostowanie.

    Nie przejmuj się - całkiem sporo sprzedawców, pomimo zawodowego
    charakteru, też jeszcze nie zauważyło zmiany ;)

    > Inna sprawa, że można się w niezłą kołomyję wkręcić. Przykład przerabiany na
    > własnym tyłku (tyle, że ja nie odpuściłem) - padł telefon. Kupiony w
    > Krakowie, mieszkam w Wawie. Sprawdzenie, najbliższy punkt Nokia Care
    > niedaleko ode mnie, zaniosłem. I nosiłem go tak ładnych kilka razy, w
    > międzyczasie wymieniono mi dwa razy całą płytę główną słuchawki. Potem - gdy
    > już mnie szlag jasny trafił - zaczęła się zabawa. Nokia twierdziła: dochodź
    > sobie pan wymiany telefonu u sprzedawcy, sprzedawca twierdził: wymienił pan
    > płytę główną w serwisie producenta, to już nie jest telefon, który
    > sprzedaliśmy, dochodź pan wymiany u Nokii...

    Z praktyki - jak zaczynają się takie jazdy z odbijaniem konsmenta jak
    piłeczki szkoda nerwów i warto załatwiać sprawę przez lokalnego
    rzewcznika konsumentów. Zazwyczaj od razu zmienia się podejście,
    zwłaszcza operatora. Te przypadki z którymi miałem styczność kończyły
    się wymianą i przeprosinami.

    >> Pytam o gwarancję, bo naczytałem się jak intel zlewa RMA od konsumentów
    >> - wymaga przesłąnia go przez resellera. To że u seagate i samsunga
    >> sprawdza się w razie "godziny W" numer seryjny, wypełnia RMA i wysyła
    >> dysk wiepm - z 10 lat temu sam to przerabiałem. Kolejny plus samsunga vs
    >> intel w PL.
    >
    > Z serwisem Samsunga też mam pozytywne doświadczenia, odnośnie dysków.
    > Kupowałem w ProLine, gdzieś mi wcięło papierkologię (faktura). Wysłałem
    > bezpośrednio do Samsunga - bez problemów wymienili. Western Digital raz
    > wymienił, raz stwierdził, że dysk z serii sprzedanej producentowi laptopa
    > (prawda) i żeby się dopominać naprawy / wymiany tą drogą.

    Dzięki za potwwierdzenie. Czyli plany SSD intela przez podejście PL
    oddziału skreślnone. W sumie OK, bo w tej chwili mam w konfigu 4 raidowe
    HDD mechaniczne Samsunga - SDD na system ładnie będzie się z nimi
    komponował, a norton ghost 15 też się przyda.
    O ile gwarancja na mechaniczne po przejęciu przez seagate trochę mnie
    martwi, tak przy SSD nie powinno być problemu.

    BTW:
    64 GB SSD samsunga jest wyraźnie wolniejszy, ale zwłaszcza w zapisie,
    odczyt jest zbliżony. Tyle mi wystarczy na system, będzie to głównie
    odczyt, ale czy warto dopłacić te 200+ zł do 128 GB? Odczuwa się różnicę
    jako dysk systemowy z głównie odczytem vs SSD 830 64 GB?

    > Tu też istnieją dwie strony medalu. Zdarza się, że mały sklep się weźmie i
    > zwinie szybko. Zdarza się, że istnieje latami. Często jednak duża sieć ma
    > tak poronione procedury rozwiązywania napraw / reklamacji, że człowiekowi
    > piana na twarz zaczyna wychodzić. Mały sklep może się wykazać większą
    > elastycznością. Coś za coś, jak to mawiają. :D

    Wiem. Dlatego drążę temat gwarancji producenta. Ponadto w dużych
    sieciach drażni mnie niekompetencja albo zapominanie 5 min po kupnie o
    obsłudze klienta. Nie kwestionuję, że w sieciach pracują rónież wybitni
    fachowcy od sprzętu, ale przynajmniej ja miałem pecha że trafiam na
    nawijających na uszy papkę, którą usłyszeli chyba na szkoleniach.

    --
    /MB


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: