  • 11. Data: 2021-07-13 19:46:25
    Temat: Re: SUVy dobre som
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 13 Jul 2021 18:01:02 +0200, Peter

    > Siedzimy WYŻEJ niż wszyscy:

    Przecież nie chodzi o to że siedzimy wyżej i więcej widzimy (lub nie),
    tylko że łatwiej się wsiada i wysiada. Poza tym równie dobrze mogło się to
    stać w sedanie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 12. Data: 2021-07-13 19:50:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 13 Jul 2021 18:45:02 +0200, Irokez

    > Sugeruję tylko, że nie będziemy jeździć Scanią na zakupy do Biedronki.
    > SUV'y miejskie to syf, gówno, ścierwo. Powinno być zakazane poruszanie
    > się tym na takich samych zasadach jak TIR'y.
    > Miałem okazję zrobić 2 tysiące kilometrów Quasquai'em i nadaje się to
    > wyłącznie poza miasto. Jaką trzeba mieć psychikę konstruktora, aby robić
    > coś takiego z tak ograniczoną widocznością,

    Zobaczyłeś jeden filmik na miliony poruszających się takich pojazdów i już
    potwierdziłeś swoją (chorą) teorię? Nieźle. To coś jak twierdzenie że
    autonomiczne pojazdy są niebezpieczne bo powodują wypadki -- i to wszystko
    bez uwzględniania że ludzie powodują tych wypadków wielokrotnie więcej na
    przejechany kilometr.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 13. Data: 2021-07-13 20:08:06
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-07-2021 o 18:45, Irokez pisze:

    > Miałem okazję zrobić 2 tysiące kilometrów Quasquai'em i nadaje się to
    > wyłącznie poza miasto. Jaką trzeba mieć psychikę konstruktora, aby robić
    > coś takiego z tak ograniczoną widocznością, żeby trzeba było montować 4
    > kamery dla orientacji jak w czołgu, i finalnie skategoryzować to jako
    > miejski suv?

    Coś pomyliłeś.
    Miejski crossover od Nissana to Juke.
    QQ to inna klasa.

  • 14. Data: 2021-07-13 21:07:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Kiedy Kornacki wciska laluni samochód zawsze jako argument na plus
    podaje że siedzi się wyżej i więcej widać ;-)

  • 15. Data: 2021-07-13 21:26:56
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-07-13 o 20:08, Cavallino pisze:

    > Coś pomyliłeś.
    > Miejski crossover od Nissana to Juke.
    > QQ to inna klasa.

    Google: "nissan qashqai"

    pierwszy wynik:
    Zupełnie nowy Nissan Qashqai - miejski crossover | Nissan
    https://www.nissan.pl/pojazdy/nowe-pojazdy/qashqai.h
    tml

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2021-07-13 21:28:48
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-07-13 o 19:50, Myjk pisze:

    > Zobaczyłeś jeden filmik na miliony poruszających się takich pojazdów i już
    > potwierdziłeś swoją (chorą) teorię? Nieźle. To coś jak twierdzenie że

    czytanie po łebkach jak widzę.
    Gdybym nie zrobił trochę kilometrów po miastach, wioskach i autostradzie
    "miejskich crossoverem" to bym się nie wypowiadał.

    --
    Irokez

  • 17. Data: 2021-07-13 22:46:45
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 13.07.2021 o 18:01, Peter pisze:
    > Siedzimy WYŻEJ niż wszyscy:
    >
    > https://www.sadistic.pl/po-prostu-nie-zauwazyl-vt542
    575.htm

    > ... i gówno widzimy

    weź to sobie rozrysuj. w wyższym aucie widzisz więcej. odrobinkę, ale
    jednak. chyba ze mówimy o kimś komu ego, zła predyspozycja, spadek
    glukozy we krwi ogranicza pole widzenia. wtedy tak, lepiej widać to co
    na wysokości nosa

    ToMasz

  • 18. Data: 2021-07-13 23:23:23
    Od: scobowski <s...@g...com>

    SOM, nie pierdol.
    Kundel powinien być trzymany poza pasem drogowym.
    Szkoda zzwierzaczka, ale nie ma w tym winy kierującego.

  • 19. Data: 2021-07-14 14:07:07
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-13-lipca-2021 o 22:46, ToMasz pisze:
    > w wyższym aucie widzisz więcej

    Ale czy więcej tego co kierowcy potrzeba? w zamian za to czego na pewno
    mu potrzeba np. na parkingu.

  • 20. Data: 2021-07-14 14:16:45
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-07-2021 o 21:26, Irokez pisze:

    > Google: "nissan qashqai"
    >
    > pierwszy wynik:
    > Zupełnie nowy Nissan Qashqai - miejski crossover

    Czyli nie miejski suv.
    Ale też pierdzielą od rzeczy - jeśli chodzi o kategoryzację to podział
    na klasy jest jasny i miejskie suvy (i crossovery też) to klasa B-suv.
    A QQ to C-suv.

    To co zacytowałeś jest wobec tego tylko marketingowym bełkotem, a nie
    kategoryzacją modelu.