  • Data: 2021-02-24 23:34:08
    Temat: Re: Samochód potrzebny, co wybrać?
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:6035a1ad$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    user JDX pisze tak:

    > Wszystko?

    W moim benzynowym układzie paliwowym (pośredni wtrysk)
    a nie w moim benzynowym samochodzie :)

    a diesel to jest precyzyjna maszyneria wysokich ciśnień.

    > Rzeczy typu wymiana maglownicy czy poduszek
    > stabilizatora też?

    ale pytasz o "pod blokiem"?

    Mówiąć o passacie B5 to maglownica pod blokiem jest tu wyzwaniem.
    Poduszki są łatwe. Dobry dostęp.

    > Bo np. u mnie trzeba trochę opuścić wózek, aby
    > się tam dostać i za bardzo nie wyobrażam sobie, aby robić to bez
    > podnośnika albo chociaż kanału.

    Opuścić wózek można "pod blokiem" a nawet trzeba bo nie da się inaczej
    wyjąc wahaczy. Sam robiłem. Można.

    > Chociaż niektórzy partyzanci
    > budują jakieś konstrukcje drewniane i podnoszą auto na raty, ale
    > ja już jestem za starym partyzantem.

    Nie, nie. Konstrukcje to mogą się skończyć wypadkiem.
    Przemysłany atak, spokój, bez nerwów. nie dziś to jutro, narzędzia.
    Sukces.

    --
    Piter

    # Zawsze Gratem