  • Data: 2023-05-22 10:39:23
    Temat: Re: Samowola Google Play
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.05.2023 o 09:31, Trybun pisze:
    > Idzie jakos zaradzić temu aby zablokować tytułowej apce samowolne
    > aktualizacje zainstalowanych programow? Od jakiegos czasu zauważyłem że
    > telefon uprawia taki proceder, czyli samoistnie aktualizuje wybrane
    > przez siebie programy.

    Oczywiście, ignorancie. Trzeba tylko w aplikacji Play (sklep) jebnąć
    palcem w profil i przejść do Zarządzaj aplikacjami i urządzeniami.
    Wybrać daną aplikację i w górnym prawym narożniku rozwinąć menu i
    odznaczyć 'Autoaktualizacja'.

    Niektórzy powinni przestać już używać smartfona. Są za starzy.

    Jprdl, mieć ekran przed sobą, to zamiast poklikać 20 sekund, to woli
    pisać do Internetu i czekać na odpowiedź, która jest dostępna od razu:

    https://support.google.com/googleplay/answer/113412?
    hl=pl

    Nie dziękuj. Ić na smętasz.
    --