  • 1. Data: 2009-03-12 17:19:30
    Temat: Samsung Omnia czy Nokia E51 - co wybrac
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    Mam do wyboru dwie komorki:
    - Samsung Omnia
    - Nokia E51

    Ktora wybrac? Poradzcie.

    Przede wszystkim zalezy mi na tym, aby jak najdluzej trzymala i aby byla
    funkcjonalna w samochodzie tzn. aby jak najmniej absorbowala uwage w trakcie
    jazdy samochodem. E51 ma normalna klawiature i w trakcie jazdy bez problemu
    udaje mi sie szybko wybrac rozmowce w ksiazki adresowej, a Omnia ma z kolei
    dotykowy ekran i tu sie troszke obawiam funkcjonalnosci.

    Ale wole zapytac uzytkownikow o opinie. To, jak wychodza zdjecia, mnie nie
    interesuje - od tego mam normalny aparat ;-).

    Dzieki za sugestie i opinie.

  • 2. Data: 2009-03-12 18:14:13
    Temat: Re: Samsung Omnia czy Nokia E51 - co wybrac
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    ttt pisze:
    > Mam do wyboru dwie komorki:
    > - Samsung Omnia
    > - Nokia E51
    >
    > Ktora wybrac? Poradzcie.
    >
    > Przede wszystkim zalezy mi na tym, aby jak najdluzej trzymala

    Nokia
    > i aby byla
    > funkcjonalna w samochodzie tzn. aby jak najmniej absorbowala uwage w trakcie
    > jazdy samochodem.

    telefon ma nie absorbowac wcale, wiec należało by gadac ze słuchawek.
    JEdnak jeśli musisz wybrac numer telefonu to zdecydowanie nokia
    > E51 ma normalna klawiature i w trakcie jazdy bez problemu
    > udaje mi sie szybko wybrac rozmowce w ksiazki adresowej, a Omnia ma z kolei
    > dotykowy ekran i tu sie troszke obawiam funkcjonalnosci.

    słusznie.

    Mnie natomiast dziwią Twoje niepewności. W tych kryteriach, bez doradców
    wybrałeś w 100% Nokie.

    ToMasz

  • 3. Data: 2009-03-12 20:03:07
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    > Przede wszystkim zalezy mi na tym, aby jak najdluzej trzymala

    za;ezy jak uzytkujesz fonta...
    mi E51 trzyma conajmniej 5 dni...

    ale z tych dwoch polecilbym E71...

  • 4. Data: 2009-03-12 20:27:50
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    > za;ezy jak uzytkujesz fonta...
    > mi E51 trzyma conajmniej 5 dni...

    Wow, możesz zdradzić sekret tego zjawiska? ;) Moja E51, używana mało
    intensywnie (parę minut rozmów dziennie, sporadycznie sms, internet) ma duży
    problem z dociągnięciem do 3 dni (używam jej od nowości, parę miesięcy) :(

  • 5. Data: 2009-03-12 20:44:36
    Od: AL <t...@t...pl>

    Wooyek pisze:

> [...]
    > intensywnie (parę minut rozmów dziennie, sporadycznie sms, internet) ma
    > duży problem z dociągnięciem do 3 dni (używam jej od nowości, parę

    do 3 dni jak uzywam WiFi (Fring na ON w pracy)

    do 5 dni - jak normalnie uzytkuje telefon (czyli wszystkiego po trochu)

    chodzi o E51

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 6. Data: 2009-03-12 21:05:49
    Od: tomaszkrusz <t...@g...com>

    AL napisał(a):

    > do 3 dni jak uzywam WiFi (Fring na ON w pracy)
    >
    > do 5 dni - jak normalnie uzytkuje telefon (czyli wszystkiego po trochu)
    >
    > chodzi o E51

    nieźle ;-/ Ze trzy tygodnie temu zmieniłem K550i na właśnie e51 (nową) i
    powoli mnie szl... trafia z nią. Nawet kompletnie nieużywana trzyma 2
    dni. Bluetooth wyłączony, umts także, wifi również (skanowanie) -
    reklamować baterię czy to "cudo" tak ma?

    --
    Pozdrawiam, Tomasz
    http://tomaszkrusz.ovh.org

  • 7. Data: 2009-03-12 21:28:59
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "tomaszkrusz" <t...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > dni. Bluetooth wyłączony, umts także, wifi również (skanowanie) -
    > reklamować baterię czy to "cudo" tak ma?

    one chyba juz takie sa, mialem e71, rozpakowalem z pudelka, pobawilem sie,
    pierwszy miesiac trzymala po 2-3 dni - imho slabo

    wgralem najnowszy soft, zrobilem full reset, i bez zainstalowanych jakichkolwiek
    aplikacji, z jasnoscia na polowe, wylaczonym bt i wifi trzymala do 30-35h
    jako ze zdjacia robi beznadziejne (glownie dokumenty) chwilowo wrocilem
    do k800i (trzyma spokojnie 5-6 dni) i mam n82 w drodze - tu z bateria tez
    bedzie kiepsko, ale przynajmniej aparat dobry...

    btw. n78 tez trzymala mi z 2 dni max, przy czym poltora dnia miala komplet
    kresek a potem kolejne znikaly co 2h, ale to juz chyba wina baterii bedzie

  • 8. Data: 2009-03-13 05:15:54
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > za;ezy jak uzytkujesz fonta...
    > mi E51 trzyma conajmniej 5 dni...
    >
    > ale z tych dwoch polecilbym E71...

    E71? Swiadomie napisales 7 a nie 5?

  • 9. Data: 2009-03-13 07:52:57
    Od: "owp" <o...@g...pl>

> [...]
    > dni. Bluetooth wyłączony, umts także, wifi również (skanowanie) -
    > reklamować baterię czy to "cudo" tak ma?

    A instalowałeś Garmina może ?
    Ja wgrałem sobie program, który pozwala ręcznie regulować podświetlanie
    ekranu - teraz dociągam do 3 dni. Nie wiem jakim cudem niektórym udaje się 5
    dni, może to kwestia baterii...
    owp

  • 10. Data: 2009-03-13 08:57:43
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > intensywnie (parę minut rozmów dziennie, sporadycznie sms, internet) ma
    > duży problem z dociągnięciem do 3 dni (używam jej od nowości, parę

    Potwierdzam, szczególnie ustawienie trybu UMTS/GSM powoduje że telefon żre
    baterię jak pies kiełbasę. Od siebie dodam jeszcze, ze ten telefon w ogóle
    mi nie leży pod względem ergonomii, brakuje kamery z przodu do rozmów video
    i sam układ softu jak dla mnie wymagał przyzwyczajenia. O aparacie foto
    nawet nie wspomnę, bo zupełnie nie ma o czym.