  • 1. Data: 2009-03-12 15:18:52
    Temat: Był SE K800 na co teraz go zamienić???
    Od: zzz <z...@o...pl>

    Umowa się będzie niedługo kończyć a mój SE k800 jest bez gwarancji i
    zaliczył rok temu wodowanie:-)
    Niestety K800, 810, 850 nie bardzo są dostępne.
    "Panie to stare modele już wychodzą ze sprzedaży" :-(

    Jaki jeszcze SE ma lampę błyskową (nie diody), dzwoni, gra mp3, robi
    porównywalne zdjęcia i bateria trzyma tak samo długo jak K800???
    Nie zależy na 5-8 Mpx

    C902, C702, W880, W910, K770 dopadły :-(

    zch

  • 2. Data: 2009-03-12 23:01:43
    Temat: Re: Był SE K800 na co teraz go zamienić???
    Od: "Szop" <...@k...p>

    > Niestety K800, 810, 850 nie bardzo są dostępne.
    > "Panie to stare modele już wychodzą ze sprzedaży" :-(

    A szkoda. Byłoby wielu klientów. Teraz sa tanie i dobre.

  • 3. Data: 2009-03-13 12:14:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szop" <...@k...p> napisał w wiadomości

    > A szkoda. Byłoby wielu klientów. Teraz sa tanie i dobre.

    Na tanich fabryka nie zarobi :-)

    Ale skoro taki dobry .. to moze nie zmieniac ?

    J.

  • 4. Data: 2009-03-13 13:47:59
    Od: zzz <z...@o...pl>

    J.F. pisze:

    > Ale skoro taki dobry .. to moze nie zmieniac ?

    Za dużo miałem do czynienia z elektroniką żeby mieć nadzieję że
    dzisiejsze "produkty" wytrzymają 5-10 lat. Z założenia mają działać
    przez okres gwarancji (pewnie jest to brane pod uwagę przy
    projektowaniu) a wszystko ponad jest tylko bonusem gratisem. :-(

    zch

  • 5. Data: 2009-03-13 14:32:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zzz" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > działać przez okres gwarancji (pewnie jest to brane pod uwagę
    > przy projektowaniu) a wszystko ponad jest tylko bonusem gratisem.

    Tylko wiesz - zasadniczo elektronika jest "wieczna".
    Ewentualne starzenie dotyczy glownie elektrolitow.
    No i moze bezolowiowej cyny.

    Zrobic np uklad scalony zeby pad po dwoch latach to jest naprawde
    sztuka ..
    prosciej wycofac akumulatory z produkcji, albo przestac wypuszczac
    upgrady

    J.

  • 6. Data: 2009-03-13 14:45:06
    Od: "Szop" <...@k...p>

> [...]
    > ..
    > prosciej wycofac akumulatory z produkcji, albo przestac wypuszczac upgrady
    Ale nie samą elektroniką telefon jest... Przykład z k800i - joystick. Często
    się psuje ten niepotrzebny element mechaniczny.

  • 7. Data: 2009-03-13 17:32:47
    Od: zzz <z...@o...pl>

    Szop pisze:

    > Ale nie samą elektroniką telefon jest... Przykład z k800i - joystick. Często
    > się psuje ten niepotrzebny element mechaniczny.

    Dodam jeszcze obudowę niezbyt masywną. Lubią się urywać mocowanie śrub.
    Styki gniazda po 2 latach normalnego użytkowania nie dają już rady.
    Optyka obiektywu bardzo nie lubi upadków.

    Na pewno w momencie projektowania wzięto też pod uwagę nawyki
    użytkowników, długość umów i tempo wprowadzania nowych modeli.
    Przecież to biznes jest :-)

    zch

  • 8. Data: 2009-03-14 03:31:37
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces "J.F." <j...@p...onet.pl> zwrócił błąd:

> [...]

    > sztuka ..
    > prosciej wycofac akumulatory z produkcji, albo przestac wypuszczac

    Układ to jedno, a kondensatorki celowo uszkodzone to drugie - czyli
    kłaniają się elektrolity o których wspominasz. Zresztą kto zagwarantuje
    że za 5 lat będą baterie do tego modelu telefonu? Bo litowe baterie na
    pewno tyle nie wytrzymają. He, jeśli będą ciągle używane to może i
    wytrzymają, ale między ładowaniami będą dawać prąd przez jakieś... kilka
    minut.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8