  • 1. Data: 2009-03-12 13:03:11
    Temat: szukam sterowników do telefonów marki sony ericsson
    Od: "tokargt" <t...@p...onet.pl>

    Witam
    Szukam sterowników do telefonów marki snoy ericsson.

  • 2. Data: 2009-03-12 14:37:01
    Od: djs <d...@p...onet.pl>

    tokargt napisał (a):
    > Witam
    > Szukam sterowników do telefonów marki snoy ericsson.

    Mam nadzieję, że chodzi Ci o Sony Ericssona :)
    Tu masz stronkę http://www.sonyericsson.com/cws/home?lc=pl&cc=pl
    wejdź do działu "Pomoc techniczna" i tu jeden z linków to "Pobieranie
    oprogramowania"

    --
    pozdrawiam
    Dariusz Jakubowski

  • 3. Data: 2009-03-13 22:08:00
    Od: "tokargt" <t...@p...onet.pl>

    tak...wybieram moj model z listy czyli f305 i wyskakuje ze nie ma
    oprogramowania do niego....a jest mi potrzebne....