    From: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Samsung TC 241W
    Date: Sat, 17 Oct 2020 18:33:29 +0000 (UTC)

    Date: Wed, 07 Oct 2020 21:54:04
    From: Smok Eustachy
    > Cześć,
    > Zaopatrzyłem się w to urzadzenie za okazyjną kwotę 149 złotych

    Cena faktycznie okazyjna.

    > i mam pytanie:
    > Ma ktoś doświadczenia z nim?

    Pierwszy raz o nim słyszę. Ciekawy sprzęcik na platformie AMD.
    AMD C-50 i Radeon HD 6290, czyli w pełni obsługiwane pod Linuksem
    sprzętowe dekodowanie MPEG-2, MPEG-4 ASP i AVC oraz VC1. Niestety,
    kompresja dopiero dwie generacje poźniej została dodana.

    > Czy sie da dołozyć RAM i wiekszy dysk?

    W specyfikacji podają 2GB DDR3 i nie piszą, że wlutowane, więc jest
    szansa. Z dyskiem też coś się powinno dać zrobić. Nie znalazłem na
    szybko żadnego filmiku z rozkręcania tego cacka, więc trudno coś
    powiedzieć na pewno. Chyba zbyt niszowy produkt.

    > Postawiłem sobie Linuxa PCLOSa i filmy ogladam.

    Masz aktywną akcelerację? Czemu akurat PCLOS?

    Pozdrawiam,
    Dominik
    --
    Fedora https://getfedora.org | RPM Fusion http://rpmfusion.org
    There should be a science of discontent. People need hard times and