eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSamsung avilaRe: Samsung avila
  • Data: 2011-04-19 06:32:27
    Temat: Re: Samsung avila
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Axid" <a...@w...pl>

    >>
    > Zgłoś sprawę do rzecznika praw konsumentów, działa przy każdym
    > starostwie lub w miastach na prawach powiatu w urzędzie miasta.
    >
    Nie chcę na razie robić gościowi problemów, tylko chcę sensownie
    przygotować się do poważnej rozmowy z nim, przedstawić mu jakie jest w
    Polsce prawo i że ma się do tego stosować. Jest na to jakaś podstawa
    prawna?
    --
    Są dwie możliwości:
    1. gwarancja producenta zgodnie z udzieloną gwarancją wymagającą np karty
    2. 2-letnia odpowiedzialność sprzedawcy za wady

    Możesz swobodnie decydować, którą z nich wybierasz. Sprzedawca nie może
    uchylić się od odpowiedzialności acz po 6-ciu miesiącach to Ty musisz
    wykazać wadę, którą tkwiła w momencie sprzedaży.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: