    From: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>
    Subject: Re: Satel CA-10 - jak zmienic kod?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Wed, 18 May 2011 19:04:36 +0200

    Dnia Wed, 18 May 2011 18:46:52 +0200, Huaskar napisał(a):

    > A jesli system podzielony jest na 2 niezalezne strefy - rozne hasla na 2
    > oddzielne wejscia?

    Jeśli obie strefy są obsługiwane z oddzielnych szyfratorów, hasło dla danej
    strefy zmieniasz na jej szyfratorze.
    Jeśli strefy są obsługiwane jednym szyfratorem to hasło strefy dla której
    szyfrator jest zainstalowany (przez wybór odpowiedniego wejścia CLK)
    zmieniasz tak jak napisałem, a hasło strefy dla której nie ma szyfratora
    zmieniasz istniejącym szyfratorem po "wypożyczeniu" go na potrzeby
    obsłużenia tejże strefy. "Wypożyczenie" następuje przez dosyć długie (bodaj
    >2sek) naciśnięcie klawisza o numerze równym numerowi tej strefy dla której
    "wypożyczasz".
    --
    Jacek