  • Data: 2010-09-10 12:09:06
    Temat: Re: Segment B z automatem
    Od: Adam <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    u brachu, niezła kompromitacja na wstępie...

    > Cytujac pierwsza wiadomosc w watku: "Szukam auta do miasta segmentu B z
    > automatem ale prawdziwym". Watkotworca szuka klasycznego automatu, dsg
    > nim nie jest.
    jak byś dalej doczytał i zrozumiał to wątkotwórca spotykał automaciki w
    których można wciskać sprzęgło ale nie trzeba, takie pół-automaty, i
    mimo że nominalnie DSG to nie automat tylko skrzynia zautomatyzowana to
    nie wydaje się aby wątkotwórca akurat DSG odrzucał

    Byłem na jeździe testowej Mercedesem z G-tronikiem i muszę powiedzieć że
    to bardzo dobra skrzynia automatyczna, ale do DSG to po prostu nie da
    się jej jakością jazdy porównać, to po prostu kres osiągów skrzyń
    jednosprzęgłowych