  • Data: 2014-08-06 15:22:05
    Temat: Re: Shell mi dziś podpadł
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "masti" napisał w wiadomości
    Dnia pięknego Wed, 06 Aug 2014 13:09:20 +0200 osobnik zwany J.F.
    napisał:

    >a to jakiś problem?

    Tam chyba jakis kod zmienny siedzi, bo inaczej to nie ma sensu.
    No i ta zmiennosc jest tajna.

    >zresztą przy zakupach NFC czy internetowych czip nie ma znaczenia

    Ale wtedy to:
    a) numer karty na rozne sposoby zdobyc mozna i NFC wiele tu nie
    ulatwia,
    b) z uwagi na to bywaja dodatkowo zabezpieczone,
    c) platnosci internetowe dokads prowadza, i namierzyc delikwenta
    latwo.

    J.