    From: netfrontuser <n...@n...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Shrek ma PMS w garści?
    Date: Wed, 12 Feb 2020 20:36:31 +0100

    On Wed, 12 Feb 2020 09:57:24 +0100, Mirek Ptak wrote:

    > Znajdzie się dobra dusza co to przetłumaczy na PL?

    Do skrzyżowania dojechałem droga podporządkowaną (znak A-7), i chciałem w
    prawo skręcić.

    Do tej pory rozumiesz?

    Dojechałem do skrzyżowania, ale nie patrzyłem tylko tam gdzie chciałem
    jechać, czyli w prawo, ale również w lewo, bo tak mnie w szkole jazdy
    uczono, ze skoro mam A-7, to też tym z lewej mam ustąpić...

    Tak w skrócie w odpowiedzi na:
    "Ale tłumaczenie, że nie patrzysz gdzie jedziesz jest imho miałkie."