    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Sieć GaduAir
    Date: Wed, 10 Nov 2010 10:19:00 +0100

    W dniu 2010-11-10 10:12, w...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
    > tak ściągnąłem i loguje się ale po każdym włączeniu aplikacji zżera 1 grosz z
    > konta

    A doładowałeś konto?

    http://media2.gaduair.pl/pdf/regulamin_promocji_lice
    ncja_mgg.pdf

    9.
    Użytkownik, który dokonał instalacji oprogramowania Mobilne Gadu - Gadu
    w swoim Telefonie
    Komórkowym uzyskuje przy każdym Doładowaniu prawo do Bezpłatnego Pakietu
    Internetowego, którego wielkość jest uzależniona od wartości Doładowania
    dokonanego przez
    Użytkownika. Wielkość Bezpłatnego Pakietu Internetowego określa Cennik.
    Po wykorzystaniu
    Bezpłatnego Pakietu Internetowego uzyskanego przez Użytkownika w wyniku
    Doładowania,
    do momentu kolejnego Doładowania transmisja danych wynikająca z użytkowania
    oprogramowania Mobilne Gadu-Gadu rozliczana będzie zgodnie z Cennikiem.

    --
    Liwiusz