  • Data: 2023-04-04 02:23:39
    Temat: Re: Skąd skrapla się woda w kompresorze powietrza?
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    cef <c...@i...pl> wrote:

    > I to na te czynności, które opisujesz powinno być wystarczające.

    Instalacja niby szczelna (powietrze trzymała) a wygląda, jakby deszcz
    nakapał przez jakąś nieszczelność... i to po tygodniu stania w stanie
    nabitym. Powietrze trochę zeszło, ale nadal było (więc nadal woda nie
    miała jak się dostać z zewnątrz).

    https://drive.google.com/file/d/1Hx5yohV9Brhf20bw7mg
    An0lPMYybHCuh/view?usp=share_link

    Nie potrafię wytłumaczyć tego zjawiska.

    > Jeśli malujesz, to już używasz długotrwale, to może kupisz sobie wtedy
    > "lodóweczkę" czyli mały ziębniczy.

    W domu mam :) Ale z butlą.

    > Używałem kiedyś takiego na warsztacie przy stałym poborze powierza
    > i wody nie było na wydmuchu z pistoletu.

    Wody nie ma, ale one rzygają olejem. Natomiast tak, w sumie do malowania
    nie byłby zły.

    > A teraz starą sprężarkę odstawiłem do mniej używanego pomieszczenia i
    > nawet tego osuszacza tam nie podłaczyłem, to jak się dmuchnie z
    > pistoletu, to na dzień dobry woda leci.

    Taka stojąca woda zabiła mi złączkę pneumatyczną (gniazdo). Sprężynę
    zupełnie rdza zeżarła. Teraz mam złączkę trochę wyżej, a pod nią zawór
    kulowy do spuszczania wody.

    --
    Co myśli żaba tuląc się do jeża?
    - Miłość jest cierpieniem.