  • 1. Data: 2011-07-19 21:16:45
    Temat: Re: Skurwieli
    Od: Ludvigus <e...@...sygnaturce>

    W dniu 2011-07-19 09:06, KRZYZAK pisze:
    > W ciezarowkach wyladowanych zwirem po brzegi, ktorzy zapieprzaja po
    > Skierniewicach 90km/h po waskich uliczkach z ograniczeniem do 40.
    > Wczoraj taki nastraszyl ludzi wychodzacych na pociag z parkingu
    >
    > A pozniej jest tak:
    > https://picasaweb.google.com/krzyzakov/Pub
    > dobrze, ze juz w lesie, a nie w miescie

    Przyłączam się z całą stanowczością, choć nasze żale o dupę rozbić bo to
    wszystko przez ten chory pośpiech w budowie autostrad. U mnie w okolicy
    (powiat RPZ) DW835 jest rozjechana, dosłownie(!) rozjechana. Koleiny w
    kilka miesięcy powstały tak głębokie, że jak jadę rowerem to mi ciężko w
    nich wyjechać, żeby do Biedronki skręcić. A kolejna sprawa - dom
    odsunięty o jakieś 20 metrów od osi jezdni, budowany 10 lat temu, z
    nowoczesnym lekkim stropem, siedzę na pierwszym piętrze gdy to piszę i
    co jakiś czas gdy jedzie taki kretyn 100km/h w terenie zabudowanym,
    wypełniony żwirem, grysem czy innym świństwem, to mi kufle na pułkach
    podskakują :|

    Może uda się jakiś filmik wrzucić na jutube... to zobrazuję o czym mowa.

    Pręt w dupę Grabarczykowi, Tuskowi i przygotowywaniom dróg przed E2012
    na ostatnią chwilę kosztem mojego zdrowia!

    /crosspost warn! fut warn!

    L.
    --
    |____ UDVIGUS electronic music lover /