  • 1. Data: 2012-03-11 19:57:43
    Temat: Re: Slawek z Modeki :(
    Od: JohnBv <JohnBv@_NOSPAM_tlen.pl>

    > Zginal dzisiaj Slawek Piekielnik.
    > Przedstawiciel Modeki na Polske.
    > Zapewnie niewielu z Was go znalo, ale ci, ktorzy mieli
    > stycznosc z Modeka, ze sposobem obslugi klienta
    > wiedza, ze to co robil w biznesie motocyklowym
    > robil porzadnie i z pasja.

    > Zginal jadac samochodem z Wroclawia do Warszawy
    > na Motocyklexpo.
    > Jadaca z nim dziewczyna z redakcji "Motocykla"
    > jest ciezko ranna.

    Długo się zbierałem żeby tu coś napisać!!!
    Zginął i wszyscy płaczą!!!
    A ilu z Was kolegów i przyjaciół wie że był pod wpływem alkoholu kiedy
    zginął???
    Nie piszę bzdur bo posiadam papier na to że jechał na "bani"!!!
    Byłem bardzo tym zainteresowany bo to mi postawiono zarzut za spowodowanie
    śmierci pana Sławka Piekielnika!!!
    Rodzina na sprawie walczyła tylko o ten alkohol, ja nic ich nie
    obchodziłem!!!
    Dostałem 2 lata w zawiasach na 3 lata i rok prawko!!!
    12 miesięcy zleciało i znów cieszę się że mogę jeździć!!!
    Podniosłem nawet kwalifikacje do kat D!!!
    A pani Ania z "motocykla" to tylko ładnie symulowała!!!
    Przed pierwszą sprawą kiedy jeszcze mnie nie znała przed salą fruwała i
    śmiała się a na sprawie jakby jakaś inwalidka siedziała!!!

  • 2. Data: 2012-03-11 20:01:15
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "JohnBv" <JohnBv@_NOSPAM_tlen.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Dostałem 2 lata

    Te, twa dratwa kuropatwa, kurwa twa rybitwa. Gibałeś frajerze? Chwaścisz,
    grypsisz, czy agreścisz? Stukany, trukany czy pukany. Bo nie bardzawo tu
    przyczajam...

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2012-03-12 07:31:10
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-03-11 20:57, JohnBv pisze:

    > Długo się zbierałem żeby tu coś napisać!!!
    > Zginął i wszyscy płaczą!!!
    > A ilu z Was kolegów i przyjaciół wie że był pod wpływem alkoholu kiedy
    > zginął???
    (...)

    Poszukałem w googlach, że historia miała miejsce w 2007 roku. 5 lat
    czekałeś na oczyszczenie z zarzutów?

  • 4. Data: 2012-03-12 08:47:00
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał

    > Poszukałem w googlach, że historia miała miejsce w 2007 roku. 5 lat czekałeś
    > na oczyszczenie z zarzutów?

    Przecież to pisał jakiś przygłup z sikacza...

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2012-03-12 09:13:26
    Od: <MW>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2012-03-11 20:57, JohnBv pisze:
    >

    > Poszukałem w googlach, że historia miała miejsce w 2007 roku. 5 lat
    > czekałeś na oczyszczenie z zarzutów?

    Napisał, że dostał dwa lata w zawieszeniu na trzy - co oznacza, że dodał
    jedno do drugiego i wyszło mu że po takim czasie może się poskarżyć na
    ścigaczu ;-)

    --
    MW