  • 1. Data: 2012-03-11 23:18:33
    Temat: przebieg
    Od: "Zegar" <z...@p...wp.pl>

    Kupiłem SV650 po niedużym szlifie. Uszkodzeniu uległ lewy bok, ale też
    między innymi zegary. Wszystko już kupiłem i poskładałem, rzeczy do
    malowania są właśnie u lakiernika, ale mam teraz niebotyczny przebieg -
    motocykl miał 21,5 tys km, a teraz ma prawie 45. Czy jest jakaś droga na to
    jak z powrotem uzyskać przebieg sprzed wymiany licznika? Zakładam że da się
    w autoryzowanym serwisie, ale nie mam żadnych papierów dotyczących wymiany.
    Uszkodzony motocykl kupiłem od handlarza.
    Podpowiecie coś?

    Zegar

  • 2. Data: 2012-03-12 08:50:29
    Temat: Re: przebieg
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Zegar" <z...@p...wp.pl> napisał

    > Zakładam że da się w autoryzowanym serwisie, ale nie mam żadnych papierów
    > dotyczących wymiany. Uszkodzony motocykl kupiłem od handlarza.

    Idz do tego handlarza gdzie kupiłes moto. Nie powinno mu robic
    roznicy jak jeszcze raz przestawi licznik.

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2012-03-12 13:51:32
    Od: dawiata <d...@w...pl>

    On 12 Mar, 09:50, "Hinek" <h...@t...pl> wrote:
    > Użytkownik "Zegar" <z...@p...wp.pl> napisał

    > Idz do tego handlarza gdzie kupiłes moto. Nie powinno mu robic
    > roznicy jak jeszcze raz przestawi licznik.

    padłem i nie moge juz wstać hehehe
    ;D

  • 4. Data: 2012-03-12 16:11:22
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Zegar" <z...@p...wp.pl> napisał

    > Idz do tego handlarza gdzie kupiłes moto. Nie powinno mu robic
    > roznicy jak jeszcze raz przestawi licznik.

    ROTFL

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    P307 http://allegro.pl/show_item.php?item=2197024105
    A4 B5, FJ1100

  • 5. Data: 2012-03-16 08:16:40
    Od: "PanAdol" <a...@g...pl>

    > Idz do tego handlarza gdzie kupiłes moto. Nie powinno mu robic
    > roznicy jak jeszcze raz przestawi licznik.

    :) :)