  • Data: 2023-09-18 13:41:43
    Temat: Re: Słona woda szkodzi Teslom
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 18 Sep 2023 06:12:24 +0100, ddddddddddd

    > ale mówiąc o tym 3 lata temu nazywano cię szurem,
    > bo wszyscy jednogłośnie twierdzili inaczej.

    Swoją drogą, jak masz paręnaście godzin, nie wiem,
    za kółkiem dużo siedzisz (możesz sobie z tego
    zrobić formę audiobóka), to posłuchaj jak się
    z szurem Ziębą rozprawić:

    https://www.youtube.com/live/3qk8Ey1caog?si=XdvwQApy
    P2m7tszt&t=1029

    Słyszałem że ksiażki tego największego polskiego szura medycznego
    są wyjątkowo szurskie, ale dopiero w tej, niewątpliwie wyjątkowo
    szczegółowej, analizie wyszło jak bardzo i jaki jest to totalny
    burdel w przekazie i zwyczajny bełkot.

    --
    Pozdor
    Myjk