  • From: "Papkin" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Słuchawka Bluetooth
    Date: Fri, 7 May 2010 00:08:49 +0200

    PrzemekM wrote:
    > Szukam słuchawki w rodzaju Jabra 5020
    >
    > http://www.jabra.com/Sites/Jabra/PL-PL/Headsets/Page
    s/Jabrabt5020.aspx

    > Niestety popsuła się i muszę ją czymś zamienić. Dobrze by było, gdyby
    > miała możliwość łączenia się z dwoma telefonami, ale nie to jest
    > najważniejsze. Najważniejsze jest to, żeby mi DO ucha nie wchodziła.
    > Mam teraz inną Jabrę i po 10 minutach boli mnie ucho, a sporo
    > przemieszczam się samochodem i nienawidzę rozmawiać bez słuchawki.
    > Ucha nie wymienię, ale słuchawkę mogę. Czym mniej będę ją czuł, tym
    > lepiej. Już zacząłem się zastanawiać nad czymś co by mi na czymś na

    jx10 cara, posiadam taka - bardzo fajna, ma maly glosniczek i mi bardzo pasuje,
    2 telefony na raz tez obsluguje.

    Mam tez tania inna jabre i tez mnie bardzo boli ucho po dluzszym noszeniu,
    gnoje dali tylko duza gume, a bywaja firmy ktore daja i taka i ciut mniejsza, w
    ogole nie widze kobiety z tym w uchu.

    Kazdy jest inny ja tylko daje moje 3gr odnosnie jx10 cara, uszko nie boli mnie
    nigdy z nia a baterie ma naprawde zadowalajaca (tj akumulator).