  • Data: 2024-03-15 12:06:10
    Temat: Re: Słuchawki BT - rozmowa między słuchawkami?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 15 Mar 2024 10:09:58 +0100, Akarm wrote:

    > Przecież to oczywiste.
    > To jest informacja dla użytkowników, mająca zachęcić wszystkich do
    > korzystania z tego sprzętu. Bluetooth pisany wszędzie i w każdej
    > konfiguracji, sprawia wrażenie wśród niezorientowanych, że to jest ta
    > łączność do 700 metrów. ;)

    Ale jest w tym w ogole jakaś inna łączność niz przez BT?

    Nic nie piszą o częstotliwości, o mocy, jest natomiast
    parowanie ze słuchawkami.

    Nawet w pierszym czytaniu wydawało mi się, ze ten Universal,
    to chodzi łączność z podobnymi słuchawki bez BT ... ale nie,
    ciągle BT.

    Natomiast wydaje mi się, że można podnieść moc nadajnika BT,
    i wydłużyc zasięg. Tylko nie wiem, czy mozna potem logo BT na
    urządzeniu miec. Ale przepisach chyba się mieści, bo wifi ma większe
    zasięgi.

    Więc wychodzi mi na to, ze są słuchawki BT z opcją interkomu.
    Tylko trzeba szukac we własciwym sklepie, np
    https://www.bikers-shop.pl/pl/112-interkomy

    kurde ... 1.6 km
    https://www.morele.net/sluchawka-cardo-scala-rider-g
    4-sluchawka-bluetooth-dla-motocyklisty-interkom-1600
    -m-314941/

    Moze faktycznie nie BT.

    Chocby 2.4GHz, parowany, ale nie BT ...

    J.