  • Data: 2015-12-26 23:42:32
    Temat: Re: Słuchawki bluetooth do kompa?
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-24 o 09:55, jakson pisze:
> [...]
    iles#Advanced_Audio_Distribution_Profile_.28A2DP.29

    iles#Headset_Profile_.28HSP.29

    > Ponoc warto, zeby sprzet (sluchawki BT + adapter BT) wspieraly aptX
    > (LOW LATENCY jesli grasz): https://en.wikipedia.org/wiki/AptX
    > http://www.aptx.com/category-low-latency/receivers-t
    ransmitters

    Jakoś nigdzie nie mogę doczytać, aby owo aptX było wspierane. Co
    najwyżej jest podana wersja Bluetooth, np. 2.1 albo 4.0 - ale to
    dotyczy słuchawek. Jaka jest między tymi wersjami różnica z punktu
    widzenia użytkownika?
    Poza tym: szperałem na Allegro, ale nie udało mi się znaleźć modułów
    Bluetooth podpinanych do kompa. Ma ktoś jakieś namiary?