    Date: Thu, 10 Nov 2022 16:04:11 +0100
    From: Ewa <E...@c...com>
    Subject: Re: Smartfon z Android 12 jako mp3-ka
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm

    > Tędy też można dojść do swoich katalogów.

    > Masz, masz tylko ty go nazywasz "wypełnioną na biało
    OK. Kwestia nazwy, a poza tym dla mnie pomarańczowy to nie czerwony. :-)

    > Musisz wyciągnąć to menu spod dolnej krawędzi. Tam są ikonki do wyboru
    > prypadkowego, grania na okrągło, start/stop. Miedzy Androidem 11 jakiego
    > mam a 12 nie może być aż tak dużych różnic żebys nie miała tego menu.
    Masz rację, można wyciągnąć, ale dopiero gdy zacznie grać, tak jak
    pisałeś.

    > Fakt, VLC to spora bestia. I czasem niestety ma odpały.
    To mi przypomina program graficzny Corel sprzed lat. Na początku to był
    bardzo fajny, niewielki, ale wystarczający program graficzny na potrzeby
    ogólne, nie dla specjalnych zadań graficznych. Potem, chyba pod wpływem
    rozwijającej się konkurencji, z każdą następną wersją ogromnie się
    rozbudowywał. W końcu już nie był tym lubianym, prostym programem
    dla wszystkich.

    > Sama spróbuj :)
    To jest wyzwanie. :-)

    Pozdrawiam