  • 1. Data: 2022-11-09 17:53:42
    Temat: Smartfon z Android 12 jako mp3-ka
    Od: Ewa <E...@c...com>

    Witam

    Używałam mp3-kę, ale się zepsuła. Chciałam kupić nową,
    ale podobno już się ich nie używa, bo znakomicie można
    je zastąpić smartfonem.
    Wgrałam pliki .mp3, ale mogę ich słuchać tylko klikając
    na kolejne pliki. Na mp3 mogłam słuchać zadając zakres
    plików do słuchania oraz zaznaczając, że mają być
    odtwarzane w pętli.
    Jak mogę takie rzeczy "zaprogramować" na smartfonie
    Samsunga z Androidem 12?
    Bardzo proszę o wskazówki lub adres gdzie takie wskazówki
    można znaleźć.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2022-11-09 18:26:04
    Temat: Re: Smartfon z Android 12 jako mp3-ka
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 9 Nov 2022 17:53:42 +0100, Ewa napisał(a):

    > Jak mogę takie rzeczy "zaprogramować" na smartfonie
    > Samsunga z Androidem 12?

    Zainstaluj sobie VLC. Sam mam i to ogarnia twój problem.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2022-11-09 20:20:05
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 09.11.2022 o 17:53, Ewa pisze:
> [...]
    > Jak mogę takie rzeczy "zaprogramować" na smartfonie
    > Samsunga z Androidem 12?
    > Bardzo proszę o wskazówki lub adres gdzie takie wskazówki

    Kliknij w "Samsung Music".

    --
    -
    Akarm

  • 4. Data: 2022-11-09 21:25:05
    Od: Ewa <E...@c...com>

    > Zainstaluj sobie VLC. Sam mam i to ogarnia twój problem.

    Zainstalowałam, ale w przeciwieństwie do laptopa, dla VLC
    na Androidzie pliki mp3 to nie są pliki multimedialne. :-(

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 5. Data: 2022-11-10 08:03:14
    Od: Ewa <E...@c...com>

    W dniu 09.11.2022 o 21:25, Ewa pisze:

    > Zainstalowałam, ale w przeciwieństwie do laptopa, dla VLC
    > na Androidzie pliki mp3 to nie są pliki multimedialne. :-(

    Już mogę odtwarzać pliki .mp3 programem VLC, ale tylko pojedynczo
    przez klikanie na nazwie, czyli tak, jak było poprzednio, bez
    używania programu VLC.
    Gdy wejdę do katalogu z plikami .mp3 mogę zaznaczyć jeden z plików
    i u dołu wybrać "Więcej". Wtedy rozwija się menu, z którego mogę
    wybrać "Otwórz za pomocą" i wskazać VLC. Jednak gdy zaznaczę
    w folderze kilka plików .mp3, to menu w "Więcej" ogranicza się
    do "Szczegóły", "Kompresuj" i "Przenieś do kontenera Mój sejf".
    Będę dalej kombinować. Skoro u Ciebie działa, to powinno i u mnie.
    Na VLC laptopowym takie ustawienia są banalnie proste, na smartfonie
    ten program ma, jak mi się wydaje, ogromne możliwości, dla mnie
    niepotrzebne.
    Wystarczyłby program o takich możliwościach i ustawieniach jak
    na mp3-ce.

    W dniu 09.11.2022 o 20:20, Akarm pisze:
    > Kliknij w "Samsung Music".
    Mam kilka aplikacji Samsunga, jak np. "Samsung Health". Samo się
    zainstalowało, nawet nie wiem kiedy. "Samusng Music" nie mam.
    Jak to doinstalować?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 6. Data: 2022-11-10 08:55:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 10 Nov 2022 08:03:14 +0100, Ewa napisał(a):

    > Już mogę odtwarzać pliki .mp3 programem VLC, ale tylko pojedynczo
    > przez klikanie na nazwie, czyli tak, jak było poprzednio, bez
    > używania programu VLC.

    Pliki muzyczne powinnaś mieć w tematycznych katalogach posegregowane (ja
    tak mam). Uruchamiasz VLC, wybierasz opcję Przeglądaj->Music i tam
    ujrzysz swoje katalogi. Pukasz katalog który chcesz odgrywać, rozwija ci
    się lista zawartości i pukasz duży czerwony przycisk Graj (A NIE JAKIŚ
    UTWÓR Z TEJ LISTY). Gdy zaczyna grać, ustawiasz opcje np. wybór
    przypadkowy czy graj w kółko, i VLC będzie skakał po zawartości
    katalogu. Te opcje są ukryte pod dolną krawędzią, trzeba ją myźnąć do
    góry :) Spoko, ogarniesz :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2022-11-10 08:57:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    przypadkowy czy graj w kółko, i VLC będzie skakał po zawartości
    katalogu. Te opcje są ukryte pod dolną krawędzią, trzeba ją myźnąć do

    PS. ja tak jeżdżę zimą na rowerze, ze słuchawkami w uszach i grającym
    katalogiem na który mam akurat ochotę.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2022-11-10 14:31:47
    Od: Ewa <E...@c...com>

> [...]
    > tak mam). Uruchamiasz VLC, wybierasz opcję Przeglądaj->Music i tam
    > ujrzysz swoje katalogi. Pukasz katalog który chcesz odgrywać, rozwija ci
    Mogę tylko po zaznaczeniu kwadratu "Pamięć wewnętrzna" wybrać Music,
    a potem kliknąć na moim katalogu Początkowo miałam te pliki na karcie
    pamięci, ale w takiej sytuacji odtwarzanie nie startowało.
    > i pukasz duży czerwony przycisk Graj (A NIE JAKIŚ
    > UTWÓR Z TEJ LISTY).
    Nie mam takiego przycisku. Zresztą gdyby był, to wcześniej sama
    spróbowałabym go nacisnąć.
    > Gdy zaczyna grać, ustawiasz opcje np. wybór
    > przypadkowy czy graj w kółko, i VLC będzie skakał po zawartości
    > katalogu. Te opcje są ukryte pod dolną krawędzią, trzeba ją myźnąć do
    > góry :) Spoko, ogarniesz :)
    Tego też u mnie nie ma.
    Na dole z prawej strony, przy liście plików, mam wypełnioną na biało
    strzałkę w wypełnionym na pomarańczowo kółku.
    Po naciśnięciu na tej strzałce zaczyna odtwarzać pliki .mp3
    w kolejności występowania na liście.

    Bardzo dużo różnych rzeczy się pokazuje Można się pogubić.
    Spróbuję to jakoś zawęzić do rzeczy mi potrzebnych.

    > PS. ja tak jeżdżę zimą na rowerze, ze słuchawkami w uszach i grającym
    > katalogiem na który mam akurat ochotę.
    WOW!

    Dziękuje i pozdrawiam
    Ewa

  • 9. Data: 2022-11-10 15:02:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 10 Nov 2022 14:31:47 +0100, Ewa napisał(a):

    > Mogę tylko po zaznaczeniu kwadratu "Pamięć wewnętrzna" wybrać Music,
    > a potem kliknąć na moim katalogu Początkowo miałam te pliki na karcie
    > pamięci, ale w takiej sytuacji odtwarzanie nie startowało.
    Tędy też można dojść do swoich katalogów.

    > Nie mam takiego przycisku. Zresztą gdyby był, to wcześniej sama
    > spróbowałabym go nacisnąć.
    Masz, masz tylko ty go nazywasz "wypełnioną na biało
    > strzałkę w wypełnionym na pomarańczowo kółku" :)

    > Na dole z prawej strony, przy liście plików, mam .
    > Po naciśnięciu na tej strzałce zaczyna odtwarzać pliki .mp3
    > w kolejności występowania na liście.
    Musisz wyciągnąć to menu spod dolnej krawędzi. Tam są ikonki do wyboru
    prypadkowego, grania na okrągło, start/stop. Miedzy Androidem 11 jakiego
    mam a 12 nie może być aż tak dużych różnic żebys nie miała tego menu.

    > Bardzo dużo różnych rzeczy się pokazuje Można się pogubić.
    > Spróbuję to jakoś zawęzić do rzeczy mi potrzebnych.
    Fakt, VLC to spora bestia. I czasem niestety ma odpały.

    > WOW!
    Sama spróbuj :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2022-11-10 16:04:11
    Od: Ewa <E...@c...com>

    > Tędy też można dojść do swoich katalogów.

    > Masz, masz tylko ty go nazywasz "wypełnioną na biało
    OK. Kwestia nazwy, a poza tym dla mnie pomarańczowy to nie czerwony. :-)

    > Musisz wyciągnąć to menu spod dolnej krawędzi. Tam są ikonki do wyboru
    > prypadkowego, grania na okrągło, start/stop. Miedzy Androidem 11 jakiego
    > mam a 12 nie może być aż tak dużych różnic żebys nie miała tego menu.
    Masz rację, można wyciągnąć, ale dopiero gdy zacznie grać, tak jak
    pisałeś.

    > Fakt, VLC to spora bestia. I czasem niestety ma odpały.
    To mi przypomina program graficzny Corel sprzed lat. Na początku to był
    bardzo fajny, niewielki, ale wystarczający program graficzny na potrzeby
    ogólne, nie dla specjalnych zadań graficznych. Potem, chyba pod wpływem
    rozwijającej się konkurencji, z każdą następną wersją ogromnie się
    rozbudowywał. W końcu już nie był tym lubianym, prostym programem
    dla wszystkich.

    > Sama spróbuj :)
    To jest wyzwanie. :-)

    Pozdrawiam