  • 91. Data: 2016-07-12 18:23:30
    Temat: Re: Smatfon jako nawigacja w samochodzie
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12.07.2016 o 18:16, J.F. pisze:

    > Nie czytales ? Budzik powiedzial: Obrzycko Kruppika.
    > Taka jest.
    > Ale gugiel zle rozpoznal tekst mowiony i przetworzyl na: Obrzycko Krótka.

    Faktycznie, zapomniałem o tym dodatkowym problemie z rozpoznawaniem mowy.

  • 92. Data: 2016-07-12 18:40:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Faktycznie, zapomniałem o tym dodatkowym problemie z rozpoznawaniem
    >mowy.

    IMO - to nie jest problem dodatkowy.
    Adres mogles miec nieprecyzyjny, albo pomylic sie przy wpisywaniu z
    klawiatury.

    J.

    P.S. kolejna ciekawostka - podawalem juz przyklad "sroda slaska
    polna".
    Aplikacja na telefonie podpytuje o 4 alternatywy w sasiednich wsiach -
    na pececie w przegladarce juz tylko o dwie.

    PPS. Czy w Here sa punkty posrednie trasy ? Nie widze, nie slysze ...

  • 93. Data: 2016-07-12 22:53:41
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12.07.2016 o 18:40, J.F. pisze:

> [...]
    > na pececie w przegladarce juz tylko o dwie.
    >
    > PPS. Czy w Here sa punkty posrednie trasy ? Nie widze, nie slysze ...

    Nie znalazłem.
    Przynajmniej nie w Drive+ na WP8.

  • 94. Data: 2016-07-13 10:22:59
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 12 Jul 2016 14:27:18 +0200
    "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    > Dziwne, u mnie navi się nie pyta -- prowadzi gdzie uzna za stosowne.

    W sensie wpisujesz/dyktujesz adres i ona od razu wytycza trasę do jazdy bez
    potwierdzenia?

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 95. Data: 2016-07-13 10:47:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 13 Jul 2016 10:22:59 +0200, w
    <2...@t...pl>, szerszen <s...@t...pl>
    napisał(-a):

    > W sensie wpisujesz/dyktujesz adres i ona od razu wytycza trasę do jazdy bez
    potwierdzenia?

    Tak.

  • 96. Data: 2016-07-13 10:54:47
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 13 Jul 2016 10:47:27 +0200
    "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    > Tak.

    Navi google?
    Dziwne, żadna z testowanych mi tak nie robi, zawsze muszę potwierdzić podany adres.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń