    From: a402 <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Sony Bravia i dekoder cyfry Philips hd
    Date: Fri, 13 Feb 2009 14:47:45 +0100
    To: pawell32 <p...@w...pl>

    pawell32 pisze:

    > co jaśniej? jak wyłaczysz tv na hdmi to po właczeniu masz to samo.
    > we wczesniejszych po właczeniu odpalal sie tuner.

    Nadal nie kumam.
    Co mam to samo? Nie mam tego samego. Kiedys kiedy tv i dekoder były
    połączone EURO to po załączeniu dekodera telewizor sam sie załonczał.
    Mozna by napisać, że kablem EURO dekoder dawał sygnał do załonczenia
    telewizorowi. Teraz kiedy sprzety połączone sa kablem HDMI takiej
    reakcji ze strony telewizora nie ma.
    A może być? Może coś poprzestawiac w ustawieniach?

    Pozdrawiam
    a402