eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowa[Sony CyberShot] Błąd karty - "This Memory Stick may not record or play" › Re: [Sony CyberShot] Błąd karty - "This Memory Stick may not record or play"
    Date: Tue, 03 Jun 2014 12:31:37 +0200
    From: ZakonSpirowany <x...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: [Sony CyberShot] Błąd karty - "This Memory Stick may not record or
    play"

    W dniu 03-06-2014 12:16, Marek pisze:
    > Ja nie używam kart Sony do aparatu Sony. Nie to sugerowałem. Chodziło mi
    > o to, że nie wszystkie karty są kompatybilne z danym sprzętem. To nie
    > tylko aparatów fotograficznych dotyczy.

    Ale tu ewidentnie widać, że ten komunikat jest celowym zabiegiem
    producenta, mającym nakłonić użytkownika do kupna oryginalnej karty
    Sony. Zresztą działającym, bo niektórzy pisali, że po wymianie na
    oryginalną kartę Sony komunikat zniknął.
    Natomiast zrobiłem przy jej pomocy już kilkadziesiąt zdjęć. Nakręciłem
    testowy filmik. Wszystko działa. Aparat synchronizuje się z programem
    Sony PlayMemories.
    Pierwszy raz jestem niemile zaskoczony przez firmę Sony, którą lubię
    (audio Sony, aparat Sony, smartfon Sony - jak dotąd wszystko super;
    tylko laptopy Toshiba, bo VAIO ponoć porażka, więc wolałem nie ryzykować).

    --