    Date: Wed, 21 May 2014 20:09:54 +0200
    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Sony RX100 III - zapowiada sie swietnie

    On 2014-05-21 20:04, XX YY wrote:
> [...]
    _III.html

    > czakajac ma ten aparat az ceny spadna , okaze sie, ze mozna bez niego sie obejsc, a
    gdy ceny spadna do akceptowalnego poziomu okaze sie , ze pojawil sie nowy lepszy , na
    ktory warto poczekac . it.d.
    > takich premier przezylem w ostatnich latach ze 100.
    > a potem bierzesz aparat do reki i okazuje sie , ze piersciem sie obraca bez
    najmniejszego oporu , doslownie lata , chcesz cos zmienic , okazuje sie ze trzeba
    dlubac w meni , ktore jest w sloncu niewidoczne i ochota przechodzi.

    > Czekasz na nastepny nie majacy tych wad , ktory tez sie kiedys ukaze.

    Powedz szczerze, ile miales kompaktow o takich parametrach ostatnio w
    rekach?
    Wciaz jest dostepny coraz tanszy Olympus XZ-2 (niedlugo bedzie za
    1000zl). Ale co z tego, jesli jest niewiele mniejszy od mirrorlesa.
    Co do pierscienia, czy w RX100 i RX100 II to byla jakas ich przypadlosc?
    O menu tez piszesz mocno teoretycznie i w zasadzie ten sam argument
    mozna wysunac w stosunku do wiekszosci popularnych obecnie aparatow.
    Pozostaje nierozstrzygnieta poki co najwazniejsza kwestia - jakosc zdjec.