-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Date: Thu, 31 May 2012 23:02:29 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 33
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl>
<4fc1cbbe$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
<4fc2967b$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
<1gchn0bhd2b4s.ajgai0c7hlf8$.dlg@40tude.net>
<2...@b...poznan.pl>
<wch3f7g0y4jj$.somfyqyjsjps$.dlg@40tude.net>
<3...@b...poznan.pl>
<4fc70ee1$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@b...poznan.pl>
<4fc72613$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@b...poznan.pl> <jq8149$oe1$1@mx1.internetia.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5cwqoxvbsovd$.qqs7t20qe4zg.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: host-79.173.16.19.tesatnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1338505349 12841 79.173.16.19 (31 May 2012 23:02:29 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 31 May 2012 23:02:29 +0000 (UTC)
X-User: budzik62
X-Antivirus: avast! (VPS 120531-1, 2012-05-31), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2452895
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...
>>>> Poza tym przecież koncerny podają równieżspalanie w trybie
>>>> miejskim.
>>>
>>> Tak, w warunkach laboratoryjnych :)
>>
>> dokładnie, jużsamo to jest IMO oszustwem.
>
> A widzisz inaczej możliwość _porównywalnego_ zmierzenia zużycia paliwa
> w różnych samochodach?
>
> Bo niestety nie zrobisz tego inaczej niż określając dokładnie ile
> samochód ma przejechać z jaką prędkością, jak ją zmieniać, ile stać, a
> wszystko jeszcze w określonej temperaturze. A odtworzyć to można tylko
> w laboratorium.
>
> Jakieś tam konkretne miasto czy doświadczenia konkretnego użytkownika
> już nie są porównywalne ze sobą. Różne trasy, różne pory i już są inne
> warunki, inna ilość stania w korku, inna ilość zatrzymań przed
> światłami i mocno różne wyniki.
ale ja rozumiem, ze to sa dane laboratoryjne i pokazuja tylko skale.
Ale jezeli producent podaje 4 a ja stosujac ecodriving nigdy nie osiagam
mniej niz 6,5 to znaczy ze prducent coś namieszał.
Jak producent podaje 4 a mnie zdarza sie osiagnac 5 - wydaje sie ze roznica
jest do zaakceptowania, wlasnie ze wzgledu na rozniced pomiedzy testem a
realnym uzytkowaniem.
Problem pojawia się:
- jeżeli samochody jednego producenta maja porównywalne dane labo i live
- poszczególne egzemplarze tego samego samochodu maja na tyle różne osiagi
ze jeden miesci sie w zalozonych normach a drugi je znaczaco przekracza.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.06.12 01:02 Budzik
- 01.06.12 01:28 anacron
- 01.06.12 01:45 anacron
- 01.06.12 08:11 Cavallino
- 01.06.12 08:12 Cavallino
- 01.06.12 08:14 Cavallino
- 01.06.12 08:33 mcgregor
- 01.06.12 10:13 Artur Maśląg
- 01.06.12 10:17 Iguan_007
- 01.06.12 10:19 Artur Maśląg
- 01.06.12 11:00 Cavallino
- 01.06.12 11:43 Dman-666
- 01.06.12 12:05 Iguan_007
- 01.06.12 12:33 Cavallino
- 01.06.12 13:19 Iguan_007
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=