  • Data: 2021-05-21 07:02:52
    Temat: Re: Spersonalizowane tablice rejestracyjne
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.05.2021 o 16:39, ii pisze:
    > Tak chciałem sam ze sobą pogadać bo nie widzę chętnego. No ale ... do
    > rzeczy.
    >
    > Otóż ... wyczytałem przy okazji tych norweskich spersonalizowanych
    > tablic rejestracyjnych, że kosztuje to u nich 4k PLN na 9 lat. U nas
    > chyba jest to zauważalnie tańsze.
    >
    > Czy uważacie, że warto zrobić sobie takie tablice do Twizy? :-)

    Nie warto. Tablice kosztują tyle samo, niezależnie od rozmiaru pojazdu.
    Do tego w Twizy masz tylko jedną tablicę. Oznacza to że taka tablica
    Twizy w przeliczeniu na m3 auta będzie cię kosztować znacznie więcej niż
    w Hummerze. Polecam kupić Hummera, w nim te tablice się opłacają (może
    też być stare bmw/audi, bo do m3 zaliczana jest też chmura dymu za
    samochodem)

    Lukasz