  • 1. Data: 2021-05-19 17:39:31
    Temat: Spersonalizowane tablice rejestracyjne
    Od: ii <i...@o...invalid>

    Tak chciałem sam ze sobą pogadać bo nie widzę chętnego. No ale ... do
    rzeczy.

    Otóż ... wyczytałem przy okazji tych norweskich spersonalizowanych
    tablic rejestracyjnych, że kosztuje to u nich 4k PLN na 9 lat. U nas
    chyba jest to zauważalnie tańsze.

    Czy uważacie, że warto zrobić sobie takie tablice do Twizy? :-)

    No i ... czy te tablice będą zielone? :-)

  • 2. Data: 2021-05-19 18:03:00
    Temat: Re: Spersonalizowane tablice rejestracyjne
    Od: K <n...@e...com>

    On 19/05/2021 16:39, ii wrote:
> [...]
    > chyba jest to zauważalnie tańsze.
    >
    > Czy uważacie, że warto zrobić sobie takie tablice do Twizy? :-)
    >
    > No i ... czy te tablice będą zielone? :-)

    Nie warto. W PL te tablice sa okaleczone obowiazkowym wyroznikiem i z
    tego co pamietam, nie mozna ich zabrac do kolejnego samochodu bo nie sa
    przypisane do osoby tylko do konkretnego auta.

  • 3. Data: 2021-05-19 18:03:51
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-05-19 o 17:39, ii pisze:
> [...]
    > chyba jest to zauważalnie tańsze.
    >
    > Czy uważacie, że warto zrobić sobie takie tablice do Twizy? :-)

    Zdecydowanie tak. Wszak jest to bardzo prestiżowe auto, że spokojnie
    można się chwalić wszem i wobec.

  • 4. Data: 2021-05-19 18:07:39
    Od: K <n...@e...com>

    On 19/05/2021 17:03, Uzytkownik wrote:

    > Zdecydowanie tak. Wszak jest to bardzo prestiżowe auto, że spokojnie
    > można się chwalić wszem i wobec.

    Hehe, w pewnym kraju blizej nieznani specjalisci cytowani przez gazety
    odradzaja zakup takowych, poniewaz moze to wskazywac na zamoznosc
    posiadacza i zwrocic uwage zlodziei :) Mniejsza o to, ze najczesciej
    takie tablice sa na golfach, beemkach i focusach.

  • 5. Data: 2021-05-19 21:12:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:s83bfm$j51$1@news.icm.edu.pl>
    user ii pisze tak:

    > Czy uważacie, że warto zrobić sobie takie tablice do Twizy? :-)

    Oczywiście, że warto. Jakby mnie było stać od razu bym wyrobił takie.

    --
    Piter

    Państwo z dykty
    Silne wobec słabych
    Słabe wobec silnych

  • 6. Data: 2021-05-19 21:59:14
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-05-19 o 18:07, K pisze:

> [...]
    > posiadacza i zwrocic uwage zlodziei :) Mniejsza o to, ze najczesciej
    > takie tablice sa na golfach, beemkach i focusach.

    U mnie do niedawna na wsi nikt nie zamykał bram wjazdowych, aż do czasu
    jak jakiś gość zajebał z podwórka auto, właśnie z taką tablicą. Ludzie
    teraz się boją, zamykają bramy, pozakładali kamery i pilnują podwórek.

    Wszystko przez to, że gość, który ukradł to auto był kompletnie pijany.
    Kiedy wytrzeźwiał i zobaczył, że jest to Twizy to teraz jeździ po wsi i
    próbuje je oddać, a nie pamięta komu ukradł. Ludzie teraz się boją, aby
    nie podrzucił im tego Twizy na podwórko.

  • 7. Data: 2021-05-19 22:52:47
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 19.05.2021 o 18:03, K pisze:

    > Nie warto. W PL te tablice sa okaleczone obowiazkowym wyroznikiem i z
    > tego co pamietam, nie mozna ich zabrac do kolejnego samochodu bo nie sa
    > przypisane do osoby tylko do konkretnego auta.

    Taka historia ... Twizy jest rejestrowane jako "auto inne" i dostaje
    jedną tablicę do tyłu. I jak się chce takim Twizy wjechać do marketu z
    bramkami na kamery to jest problem więc najlepiej zrobić sobie
    samodzielnie tablicę na przód. Nie jestem tylko pewien czy te kamery
    działają na personalizowane ...

  • 8. Data: 2021-05-19 22:55:32
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 19.05.2021 o 18:03, Uzytkownik pisze:

    > Zdecydowanie tak. Wszak jest to bardzo prestiżowe auto, że spokojnie
    > można się chwalić wszem i wobec.

    To ja nie wiedziałem, że się za Twizy oglądają, wypytują na parkingach i
    ten napis "TWIZY" z tyłu nie wystarcza.

  • 9. Data: 2021-05-19 22:55:59
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 19.05.2021 o 21:12, PiteR pisze:
    > in <news:s83bfm$j51$1@news.icm.edu.pl>

    > Oczywiście, że warto. Jakby mnie było stać od razu bym wyrobił takie.

    Też masz Twizy? :-)

  • 10. Data: 2021-05-19 22:56:50
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 19.05.2021 o 21:59, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > próbuje je oddać, a nie pamięta komu ukradł. Ludzie teraz się boją, aby
    > nie podrzucił im tego Twizy na podwórko.

    No .. urzekła mnie ta historia :-)