    From: Gil <g...@g...pl>
    Subject: Re: Spieszcie sie kochac W10 -- tak szybko odchodza
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: 04 Feb 2023 21:57:25 GMT

    On Sun, 29 Jan 2023 18:35:27 +0100, RadoslawF wrote:
    > Mam na tyle wiedzy aby nie chcieć aktualizować nieużywanych programów
    > jak np. edge.
    > A tu ani wyłączyć aktualizacji, ani odinstalować.
    > Pozdrawiam

    Wiedzę na pewno masz bo jestaś albo byłeś MVP Microsoft ale czy masz tyle
    czasu aby mysleć nad każdymi poprawkami?
    Pomyśl jako zwykły użytkownik Win? Albo deweloper programu?. Czy chcesz
    aby twoje poprawki ktoś opuszczł, potem ostatnią zainstalował i robił
    alarm, że program nie działa?
    Edge skoro just jest to można go wykorzystać na strony, które nie tolerują
    adblocka np. sport.tvp czy vod.tvp.
    Można to niby z privet mode oblokowanego firefoxa.
    Czy nie rozumiesz co myśleli programiści Microsoft jak zrobili przymusowe
    updaty? Tego po Tobie się nie spodziewałem.