  • Data: 2023-02-09 15:31:37
    Temat: Re: Śpieszcie się kochać W10 -- tak szybko odchodzą
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 9 Feb 2023 11:06:14 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]
    oncowi-wiemy-kiedy-zniknie,6857588901964352a

    6qx4bznwk4?activetab=pivot:omówienietab

    > Moim zdaniem właśnie to jest wygodne i bardziej przejrzyste, wszystkie
    > urządzenia w jednej sekcji, nie trzeba szukać poszczególnych elementów
    > gdzie indziej. Aplet "drukarki i urządzenia" można także od razu
    > wyświetlić na pasku zadań.
    >
    > Twoich problemów nie przerabiałem, bo mam tylko jedna drukarkę i to pod
    > USB, a ona sprawuje się tak samo jak pod XP, 10, czyli bezproblemowo.

    Tia... To spróbuj zarządzać tym wynalazkiem w jakiejś niewielkiej firmie,
    gdzie masz np. ze 30 drukarek i trochę skanerów. Spróbuj zrobić
    przekierowania, jeśli jedna drukarka zajęta.
    Po kilku-kilkunastu minutach to Cię trafi nie powiem co.

    A w większej wielooddziałowej firmie, gdzie masz kilkaset urządzeń, to już
    raczej nie da się pracować.
    Nie dziwią mnie telefony, że ktoś puścił wydruk i nic, puścił drugi raz i
    też nic. A za chwilę dzwoni inna osoba z innej części Polski i mówi, że
    drukarka sama jej wydrukowała ryzę papieru nie wiadomo po co.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam