  • Data: 2023-02-09 16:04:22
    Temat: Re: Śpieszcie się kochać W10 -- tak szybko odchodzą
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 9 Feb 2023 15:46:57 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Tak napisałem.

    > Podnosiłeś 30 instalacji W7 do W10 czy tyleż W10 do W11,
    > czy jeszcze inaczej?...

    Około 30 z Win 10 do Win 11.

    Ilości migracji Win 7 do Win 10 nie znam, zdecydowanie znacznie więcej.
    Tu wystarczy niewielka podstawówka z dwoma czy trzema pracowniami i już
    jest blisko setka kompów w jeden lub dwa dni pracy.
    Chociaż po namyśle: w szkołach najczęściej są serwery AD, więc wystarcza
    instalowć na świeżo Win10. Resztę załatwia domena.
    Ale były pracownie z migracjami.
    Oraz wieeele firm.

    > W7S nie zdołałem podnieść do 32W10. Więcej podobnych prób nie

    Pisz normalnie: Win 10 32bit albo Win 10 x64.
    Chyba, że masz na myśli coś zupełnie innego pisząc zbitek "32W10".

    > pamiętam, ale na pewno za wszystkich ewentualnych żałuję... ;)
    >
    > -=-
    >
    > Na razie nie tęsknię do W11, ale przyglądam się...

    A ja muszę, bo klienci używają.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam