  • 1. Data: 2020-12-06 22:26:49
    Temat: Re: Spieszmy się kochać Windows
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com>

    > Jest już tak, że do poważnych rzeczy - "produkcyjnych" - nadaje
    > się chyba tylko Linux.

    A to nie jest tak od, no nie wiem, 15 lat?
    Przecież Linux opanował niemal cały ekosystem serwerowy (a co za tym idzie chmurowy)
    właśnie z tych powodów, o których napisałeś.

    Przy czym warto rozróżnić rzeczy "produkcyjne" desktopowe od serwerowych. Desktopowe
    to np. tworzenie tzw. "kontentu", do czego zwyczajowo Linux nadaje się tak sobie albo
    wcale, ale Mac zwyczajowo nadawał się bardziej, niż Windows. Natomiast w części
    serwerowej chyba nie ma kłótni, chociaż niektórzy jeszcze się kłócą czy Linux czy
    *BSD, albo który Linux.

    > A to prowadzi do wniosku że zarówno C# jak
    > i Azure są zupełnie nieprzydatne, jako zbyt mocno osadzone w
    > ekosystemie Windows.

    A to nie jest tak od, no nie wiem, od zawsze?