  • 11. Data: 2013-02-12 13:00:09
    Temat: Re: Spraweidliwosc
    Od: "Allegrowiec" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Michoo" napisał w wiadomości

    > A wiesz co tam się stało?

    > Ty jak rozumiesz
    Widzisz mieszkam w Częstochowie i widziałem sam wypadek.Gość wjechał na
    chodnik,zaczął przyspieszać i kosić pieszych.Potem zaczeły się kombinacje że
    samochód zawiódł,że nie działały hamulce,że sam przyspieszał.Gość doskonale
    wie co robi.Przebieg wypadku pamiętał a jak obalono jego teorie o awarii
    samochodu to zaczeły się kombinacje z udarem i zanikiem pamięci.

  • 12. Data: 2013-02-12 13:07:29
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 12.02.2013 13:00, Allegrowiec wrote:

> [...]
    > chodnik,zaczął przyspieszać i kosić pieszych.Potem zaczeły się
    > kombinacje że samochód zawiódł,że nie działały hamulce,że sam

    I jak rozumiem zeznałeś to przed sądem?

    > Gość doskonale wie co robi.Przebieg wypadku pamiętał a jak
    > obalono jego teorie o awarii samochodu to zaczeły się kombinacje z
    > udarem i zanikiem pamięci.

    Szczerze mówiąc bardziej prawdopodobne wydaje mi się, że rzeczywiście np
    nie zdawał sobie sprawy, że naciska gaz albo nie mógł poruszyć ręką niż,
    ze ot tak sobie zaryzykował kilka lat odsiadki i postanowił urządzić
    carmageddon na chodniku (zresztą to by raczej świadczyło o
    niepoczytalności - też brak odsiadki).

    Michoo

  • 13. Data: 2013-02-12 13:36:43
    Od: "Allegrowiec" <n...@o...pl>

> [...]

    > ze ot tak sobie zaryzykował kilka lat odsiadki i postanowił urządzić
    > carmageddon na chodniku (zresztą to by raczej świadczyło o
    Oczywiście sąd ustalił że wjechał na chodnik jednocześnie przyspieszając a
    zatrzymał się dopiero na twardej przeszkodzie.No jak po co na chodnik na
    ulicy były samochody więc wybrał mniejsze szkody dla pojazdu.Dlaczego nie
    wiem.
    Długo utrzymywana pierwsza wersja mówiła o niesprawności pojazdu jak ją
    obalono to pojawił się udar po którym nie ma śladu no ale mógł być.Zauważ że
    stwierdzono że był możliwy a nie że na 100% był i to wystarczyło do
    uniewinnienia.

  • 14. Data: 2013-02-12 13:49:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PJ wrote:
> [...]
    > Medycznego w Łodzi. Specjaliści stwierdzili, że u M. doszło do udaru,
    > którego skutki potem cofnęły się. Wyrok został podtrzymany przez Sąd
    > Okręgowy w Częstochowie. W czasie procesu apelacyjnego M. przyznał, że
    > nadal jeździ samochodem
    >
    > byl to areszt prewencyjny poniewaz istnialo ryzyko tzw udaru
    > samocofajacego czyli za jakis czas mogl powtorzyc swoj wyczyn ...w
    > kombinacji z faktem ze "samochód samoczynnie przyspieszał, a hamulce i
    > układ kierowniczy nie działały" nalezy podziekowac prokuraturze ze nie
    > oddala mu auta i pozwolila zardzewiec na policyjnym parkingu

    no nie powinni go byli prewencyjnei rozstrzelać albo mu uciąć nogi.

  • 15. Data: 2013-02-12 14:25:48
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 12 Feb 2013 13:36:43 +0100, Allegrowiec napisał(a):

> [...]

    Odpowiedź proszę na pytanie.
    Zeznałeś to przed sądem?

    --
    Franc

  • 16. Data: 2013-02-12 14:37:32
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-12 12:10, J.F pisze:
    > Ale w nowoczesnym aucie, jak skrzynia biegow steruje komputer, hamulcami
    > steruje komputer, silnikiem steruje komputer, a nawet kierownica kreci
    > komputer,

    Ale Mercedes chyba nigdy nie stosował Drive by wire. Przynajmniej nie w
    takim stopniu, w jakim próbujesz demonizować.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 17. Data: 2013-02-12 15:14:23
    Od: PJ <p...@g...com>

    //18 lat raczej nie ma, mercedesa sie w wojsku chyba tez nie dorobil.
    Wiec zakladam ze autem juz troche jezdzi i hamowac potrafi.

    M. w chwili wypadku był trzeźwy, nie brał narkotyków, leków
    psychotropowych. Jest zawodowym kierowcą z ponad 40-letnim stażem. Za
    kierownicą tira przejechał ponad milion kilometrów

    //Ale w nowoczesnym aucie, jak skrzynia biegow steruje komputer,
    hamulcami steruje komputer, silnikiem steruje komputer, a nawet
    kierownica kreci komputer, to ja nie gwarantuje ze kierowca zawsze
    zachowuje kontrole nad pojazdem.

    Początkowo wyjaśniał, że wjechał na chodnik, bo w pięcioletnim
    mercedesie zablokowały się wszystkie mechanizmy z hamulcami włącznie i
    auto samo zaczęło przyspieszać.Badania techniczne wykazały, że to
    nieprawda. Co prawda biegły sądowy z Politechniki Śląskiej odkrył, że
    w sprowadzonym z Niemiec mercedesie C-200 cofnięto elektroniczny
    licznik, co mogło, choć nie musiało, zaburzyć pracę komputera i
    doprowadzić do niekontrolowanego przyspieszenia, jednak z drugiej
    strony hamulec działał. Fabryka mercedesów w Stuttgarcie odmówiła
    współpracy z prokuraturą, twierdząc, że producentem elektroniki jest
    firma Bosch. Auto w końcu zbadano też w Instytucie Pojazdów
    Samochodowych i Silników Spalinowych Politechniki Krakowskiej.
    Tamtejsi specjaliści uznali, że tuż przed wypadkiem samochód jechał
    nie więcej jak 60 km/h. Miał sprawne układy mechaniczne i hamulce.

    // Mozliwe tez jakiegos udaru doznal, ograniczylo mu na chwile
    swiadomosc, ale to tym bardziej do szpitala powinni skierowac a nie do
    aresztu.

    Badania wykluczyły u niego chorobę psychiczną czy chwilowy brak
    świadomości. Drugie badania przeprowadzono zas kilka lat po wypadku,
    na wniosek obrony wiec po wypadku tylko jasnowidz mogl go tam
    skierowac

    // Latwiej uwierzyc ze omijal korek chodnikiem i mu wyskoczyli piesi
    znienacka ... no ale mnie tam nie bylo, to nie twierdze ze to tak.

    piesi znienacka na pasach ? jak zasuwal po chodniku ?

    P.

  • 18. Data: 2013-02-12 15:23:48
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Tamtejsi specjaliści uznali, że tuż przed wypadkiem samochód jechał
    > nie więcej jak 60 km/h. Miał sprawne układy mechaniczne i hamulce.

    gdyby to byli prawdziwi specjalisci to nigdy by tak nie stwierdzili.
    nie ma takiej mozliwosci aby to stwierdzic.
    wystarczy ze zapierdalal chwile przed wypadkiem i zagotowal plyn
    hamulcowy. a nawet nie.. wystarczy ze recznego nie zwolnil i plyn sie
    zagotowal od goracego zacisku.

  • 19. Data: 2013-02-12 16:37:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PJ" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >Tamtejsi specjaliści uznali, że tuż przed wypadkiem samochód jechał
    >nie więcej jak 60 km/h. Miał sprawne układy mechaniczne i hamulce.

    Powiedzmy sobie szczerze, ze tamtejsi specjalisci znaja sie na
    komputerach sterujacych gorzej niz kury na pieprzu.
    Ciekawe czy Bosch komukolwiek udostepnil firmware z ABS ... tak czy
    inaczej - nawet autorzy mogliby miec problem znalez buga, ktory sie
    zdarzyl raz.

> [...]

    >świadomości. Drugie badania przeprowadzono zas kilka lat po wypadku,
    >na wniosek obrony wiec po wypadku tylko jasnowidz mogl go tam

    Ja o postepowaniu policji ... choc w sumie jesli im zeznawal ze auto
    samo jechalo, to moze nie mieli podstaw kierowac do neurologa.

    // Latwiej uwierzyc ze omijal korek chodnikiem i mu wyskoczyli piesi
    //znienacka ... no ale mnie tam nie bylo, to nie twierdze ze to tak.

    >piesi znienacka na pasach ? jak zasuwal po chodniku ?

    piesi znienacka z pasow na chodnik, prosto pod kola :-)

    J.

  • 20. Data: 2013-02-12 18:21:09
    Od: tá´Ź

    Allegrowiec wrote:

> [...]
    > kombinacje że samochód zawiódł,że nie działały hamulce,że sam
    > przyspieszał.Gość doskonale wie co robi.

    Czyli co, Twoim zdaniem celowo zamordował tych pieszych?

    --
    ss??q s? ??u??ou??